سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810
سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810

سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810

Broadway Pilica 4 Delna BBF810

برادوی

|

برادوی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810

 

بعد از چیدن ناخن ها با ناخن گیر قسمت های از ناخن زاویه دار می شوند و شما را اذیت می کنند برای این کار می توان از یک سوهان خوب برای یکسان کردن زوایای ناخن استفاده کرد. علاوه بر آن گاهی شما برای شکل دادن به ناخن های خود و بهتر جلوه دادن آن ها نیاز به یک سوهان ناخن خوب دارید. سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810 ساخت کشور آمریکا می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. و با سوهان های دیگر از لحاظ کیفیت و نوع کار تفاوت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید یک سوهان تهیه کرده و از  هر 4 کار آن استفاده کنید. این سوهان دارای 4 سطح مختلف برای 4 کار متفاوت می باشد. شما می توانید بسته به ناخن خود از یکی از این سطوح برای شکل دادن ناخن استفاده کنید، یا میتوانید از روی زبرتر به رنگ آبی پرنگ برای شکل دادن ناخن استفاده کنید و از بخش نرم تر به رنگ آبی کمرنگ برای پالیش دادن آنها بهره ببرید. علاوه بر بر دارا بودن 4 سطح مختلف این سوهان دارای سطح کوتاه کننده و فرم دهنده می باشد و همانطور که گفته شد شما می توانید از آن استفاده های گوناگون کنید.

همانطور که در تصویر می توانیم مشاهده کنید این سوهان‌ناخن دارای دو رنگ آبی پرنگ و آبی کمرنگ میباشد رنگ آبی سطوحی است که زبریت بیشتری دارد و شما می توانید از آن برای کوتاه کردن قسمت هایی که زاویه دار استفاده کنید و همچنین از این قسمت برای کوتاه کردن ناخن بدون چیدن آن نیز می توان بهره گرفت. از قسمت آبی کمرنگ پس از کار کردن با قسمت آبی پرنگ و یا چیدن ناخن ها با ناخن گیر می توانید برای فرم دهی، نرم کردن، حالت دادن و لطافت بخشیدن به ناخن ها استفاده کنید.

سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810 وسیله مناسبی برای استفاده در خانه و سالنهای آرایشی جهت مانیکور و پدیکور ناخن می باشد این وسیله مدیریت بیشتری نسبت به وسیله های برقی دارد زیرا آزادی بیشتری در کار به ناخن کار می دهد. با سوهان کشیدن فرم بسیار زیبای به ناخن ها می دهد. شما می‌توانید به جای کوتاه کردن ناخن های خود به توسط ناخن گیر از قسمت آبی پرنگ برای کوتاه کردن ارتفاع ناخن های خود استفاده کنید.

روش استفاده

بعد از چیدن ناخن ها یا در واقع به جای چیدن ناخن ها می توانید از این سوهان ناخن برای از بین بردن زاویه ها و کوتاه کردن ناخن استفاده کنید. قسمت آبی پرنگ سوهان ناخن 4 کاره برادوی مدل BBF810 به کوتاه کردن و از بین بردن زاویه های ناخن کمک می کنند. پس از این کار میتوانید از قسمت آبی کمرنگ برای پالیش دادن و از بین بردن زبری ناخن و قسمت‌های خشن آن استفاده کنید. کار سوهان کشی را با دقت و با آرامش کامل انجام دهید. زمانی که میخواهید ناخن های خود را سوهان بکشید سعی کنید در اتاق روشن و دارای نور کافی این کار را انجام دهید.

مزایای استفاده

این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما با داشتن این محصول می توانید مانیکور و پدیکور بسیار حرفه ای برای ناخن های خود تنها با کمک یک سوهان انجام دهید. شما میتوانید از این محصول به جای ناخن گیر برای کوتاه کردن ارتفاع ناخن ها استفاده کنید. با استفاده از این محصول می توانید قسمت های خشن ناخن خود را کوتاه کنید. و به طور کلی با داشتن این محصول و استفاده از آن میتوانید ناخن های زیبا داشته باشید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران