بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600
بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600

بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600

Broadway Pilica 6 Delna BBF600

برادوی

|

برادوی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600

 

یکی از قسمت‌های مهم در آرایش کلی بانوان، ناخن‌های دست‌وپا هستند که با توجه به نوع آرایش و نیاز می‌توان از لاک، برق ناخن، سوهان یا بافر ناخن در آن استفاده نمود. بافر ناخن یکی از ابزارهای آرایشی است که در دو نوع دستی و برقی وجود دارد اما به دلیل گران‌تر بودن نوع برقی آن‌، هم در خرید و هم در نگهداری، استفاده از نوع دستی آن در بین بانوان رواج دارد.

بافر ناخن چیست؟ این ابزار آرایشی تقریباً کاری مشابه با لاک یا برق ناخن انجام داده و با بافر کشیدن روی ناخن‌ها، آن‌ها را کاملاً براق می‌کند که نتیجه آن مشابه همان برق ناخن خواهد بود با این تفاوت که هیچ نوع ماده شیمیایی در این کار استفاده نمی‌شود.

کمپانی برادوی که درزمینهٔ تولید لوازم‌آرایشی یکی از معروف‌ترین برندهای کشور آمریکاست باعرضه بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 گامی بزرگ در صنعت تولید لوازم‌آرایش ناخن برداشته است. این محصول دارای 6 سطح برای انجام تمامی مراحل مانیکور است.

بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 باکیفیت بسیار بالا و انعطاف‌پذیری قابل‌قبول می‌تواند در بافر کشیدن ناخن به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر شمارا در زیبایی و براق کردن ناخن‌های شما یاری کند.

شما به‌وسیله بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 می‌توانید خش‌ها و شیارهای سطحی ناخن را از بین برده و پس از فرم دادن ناخن‌ها، آن‌ها را درخشان و چشم‌نواز کنید.

 

نحوه استفاده از بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600

برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده را از بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 ببرید بهتر است ابتدا با سطح 1 این بافر تمام ناهمواری‌های روی ناخن خود را از بین برده و آن را کاملاً صاف گردانید. پس‌ازآن با سطح 2 سطح رویی ناخن را هموار و تراز کرده و با سطح 3 آن می‌توانید اثرات منفی به وجود آمده توسط سوهان را حذف کنید. در مراحل بعدی با پولیش کشیدن سطح ناخن می‌توانید آن را بسیار درخشان کنید.

نکته مهم: بهتر است در هنگام استفاده از بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 این کار را در یک‌جهت انجام دهید تا به قسمت صدفی ناخن شما آسیبی نرسد.

 

ویژگی‌ها و تأثیرات بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600

استفاده از بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 باعث تحریک گردش خون در دست‌وپا شده که نتیجه آن افزایش رشد طبیعی و استحکام ناخن‌ها است. بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 به خاطر داشتن 6 سطح، تمامی نیازها را برای بافر کشیدن ناخن برآورده کرده و سطوح آن از درجه‌بندی زبر (برای هموار کردن سطح ناخن‌ها) تا نرم (برای پولیش کشیدن ناخن‌ها) در یک مجموعه کوچک گردآمده‌اند. ماندگاری تأثیر بافر ناخن 6 کاره برادوی مدل BBF600 در جلا دادن و زیبایی ناخن‌ها به‌مراتب بیشتر از لاک و برق ناخن است به‌طوری‌که در ماه حداقل یک‌بار و حداکثر دومرتبه نیاز به بافر کشیدن ناخن‌ها خواهد بود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران