قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل GDBR
قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل GDBR

قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل GDBR

Kiss Gold Finger Nail Design Brush - GDBR

گلد فینگر

|

گلد فینگر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل  GDBR

کاشت ناخن اکنون به عنوان یکی از معمول‌ترین کارهایی که بانوان در سالن‌های آرایشی انجام می‌دهند، تبدیل شده است. شاید از خود بپرسید کاشت ناخن چیست؟ بگذارید این جوری بگوییم، که همیشه بلند نگه داشتن ناخن‌های طبیعی با دردسرهایی همراه است، ناخن‌های طبیعی به دلایل مختلفی ممکن است، سریع بشکند. عوامل زیادی مثل رژیم غذایی، بیماری، ارث، شرایط محیطی (آفتاب)، داشتن کلسیم و ویتامین و ... روی رشد ناخن‌ها و خوش حالت بودن آن‌ها تاثیر دارد. شاید دیده باشید یا جنس ناخن‌های شما هم از این دست باشد، همیشه دوست داشته باشید که ناخن‌های بلند، یکدست و خوش فرم داشته باشید. بعد از مدتی استفاده از ناخن‌های مصنوعی هم برای‌تان وقت‌گیر و خسته کننده می‌شود و دنبال راه‌حلی برای این مسئله هستید.

کاشت ناخن که این روزها به طور رایج در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود، یکی از این راه‌هاست. بانوان به دلایل مختلفی ممکن است کاشت ناخن را انجام دهند، بعضی تنها به دلیل زیبایی و برخی دیگر به دلیل بیماری‌ها و مشکلاتی که دارند و می‌خواهند ناخن‌هایشان زیباتر جلوه کنند از کاشت ناخن استفاده می‌کنند. برای انجام کاشت ناخن باید دقت بسیاری داشته باشید و این کار را به متخصص این هنر بسپارید، اما باید در انتخاب ابزار و مواد کاشت، چه شما که می‌خواهید کاشت ناخن داشته باشید و چه شمایی که متخصص این کار هستید و می‌خواهید در کار خود بهترین باشید، دقت بسیاری را خرج کنید.

قلم کاشت ناخن یکی از ابزارهای پر استفاده در کاشت است که باید در انتخاب آن وسواس داشته باشید. پیشنهاد موتن رو استفاده از قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل  GDBRاست. این قلم مو ساخت برند کیس و تولید کشور چین است. برند کیس در حال تولید محصولات آرایشی مثل لاک، ست مانیکور و پدیکور، ابزارهای کاشت ناخن و .. با استفاده از مواد با کیفیت است.

الیاف موی قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل  GDBRطبیعی است که دسته ارگونومیکی دارد و مناسب برای طراحی ناخن است. 

تاثیر استفاده:

با استفاده از قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل  GDBRبرای هنر طراحی ناخن عملکرد عالی خواهید داشت. این قلم مو با داشتن الیاف طبیعی و ظرافتی که در ساخت آن به کار برده شده است، بهترین نتیجه و طراحی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نرمی و لطافت الیاف این قلم مو، انعطاف‌پذیری بالایی را برای شما به همراه دارد که به راحتی و دست باز می‌توانید طرح‌های خود را روی ناخن اجرا کنید. باریکی دسته این قلم مو باعث شده تا به راحتی در دست جای بگیرد و شما را در هنگام کار  اذیت نکند.

نحوه استفاده:

ابتدا توصیه می‌کنیم کار را به متخصص این هنر بسپارید. متخصصان این حوزه بهتر از هر کسی درباره عملکرد و نحوه استفاده از قلم کاشت ناخن گلد فینگر مدل  GDBRمی‌دانند. طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را با قل موی کیس روی ناخن اجرا کنید. تنها در نگهداری از قلم کاشت ناخن گلد فینگر دقت کنید، آن را همیشه تمیز کرده، این کار را می‌توانید با استون و برس تمیزکننده انجام دهید. بگذارید هوا در لابه‌لای الیاف این قلم مو جریان داشته باشد و در حالت ایستاده خشک شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران