کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل
کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

Fruit Of The Earth Vitamin E Moisturizing Cream 113 ml

فروت آو د ارث

|

فروت آو د ارث

امتیاز کاربران

فروشنده

ماها

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

همین که محصولی ساخت کشور امریکا باشد، توقعات از آن بالا می‌رود و معمولاً بعد از مصرف بازخوردها مثبت است و کیفیت مطمئن؛ اما کار به همین جا ختم نمی‌شود، قیمت محصول هم باید مناسب باشد تا مشتری با رضایت تمام آن را بخرد. اطلاعات قیمت و خرید کرم ویتامین ای Fruit of the Earth در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو ثبت شده است تا خودتان از دیدن آن شگفت‌زده شوید و فوراً برای خرید آن از فروشگاه اینترنتی Mootanroo اقدام کنید.

ویژگی‌های کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

حاوی روغن ریشه‌ی گندم

حاوی الاستین

حاوی کلاژن

حاوی روغن نارگیل

حاوی روغن برنج

حاوی عصراه‌ی آلوئه‌ورا

حاوی عصاره‌ی میوه‌های قطبی

فرمولاسیون ملایم و سازگار با انواع پوست

منبع غنی آنتی اکسیدان‌های طبیعی و ساختگی

سرشار از افشره‌های گیاهی نرم کننده و ضد التهاب

منبع غنی‌ای از ویتامین‌ A، ویتامین E

منبع غنی اسیدهای چرب غیر اشباع

تغذیه‌کننده‌ی پوست با مواد معدنی مغذی و ویتامین‌ها

چربی متعادل و جذب سریع و آسان در پوست

آب‌رسانی به لایه‌ی درم و اپیدرم پوست دست

حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UV

بهبود دهنده‌ی الاستی‌سیته ( حالت ارتجاعی ) ی پوست

ضد التهاب

برطرف‌کننده‌ی لک و پیس

التیام‌بخش و ضد حساسیت

ساخت امریکا

قیمت کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

گردآوری قیمت و کیفیت مناسب در یک کالا، رمز موفقیت آن در بازار است. کرم ویتامین ای Fruit of the Earth، مانند دیگر محصولات این برند، قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالا قرار داده است و از این طریق به موفقیت بزرگی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی امریکا، اروپا و خاورمیانه دست یافته است. می‌توانید اطلاعات قیمت کرم ویتامین ای Fruit of the Earth را در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو و در کنار عکس این محصول ببینید.

تأثیر استفاده از کرم ویتامین ای Fruit of the Earth

روغن ریشه‌ی گندم و روغن برنج، حاوی مقادیر زیادی پرو ویتامین B5 و خانواده‌ی اسیدهای چرب غیر اشباع اُمگا ( 3، 6، 9 ) است که  سلول‌های پوست را به‌خوبی تغذیه می‌کند و لایه‌ی شاخی پوست را مرطوب، شاداب، نرم و قوی می‌کند. روغن ریشه‌ی گندم، برطرف کننده‌ی آکنه و لک و پیس است و سبوماین یا چربی پوست را تنظیم می‌کند.

الاستین و کلاژن، پوست را نرم می‌کند و روند کلاژن‌سازی را در سلول‌های درم و اپیدرم بهبود می‌بخشد و از این طریق الاستی‌سیته ( خاصیت ارتجاعی ) ی پوست را حفظ می‌کند.

وجود امولسیون گیاهی قدرتمند و همین طور ویتامین E در ساختار شیمیایی این کرم، توانایی جذب سطحی رطوبت را در پوست بالا می‌برد و قدرت حفظ رطوبت را در لایه‌ی شاخی افزایش می‌دهد.

به دلیل داشتن آب‌رسان‌های بسیار قوی، این محصول برای بازسازی پوست‌های آسیب‌دیده و دهیدراته بسیار مؤثر است.

ترمیم پوست و محافظت از ذخیره‌ی کلاژن پوست، از مهم‌ترین تأثیرات مواد معدنی و ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و الاستین و کلاژن موجود در کرم ویتامین ای Fruit of the Earth است.

ویتامینE  این کرم، با جذب سطحی و آسان در پوست، منجر به آب‌رسانی و همچنین مهار رادیکال‌های آزاد و در نتیجه جلوگیری از بروز پیری زودرس می‌شود.

تقویت اپیدرم به دلیل برخورداری از منابع طبیعی اسیدهای چرب گیاهی و آب‌رسان‌های طبیعی قوی که تا اعماق پوست (عمقی که از لحاظ مولکولی شدنی است) نفوذ می‌کنند از دیگر فواید این کرم مرطوب‌کننده است.

روش استفاده از کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

مقدار مناسبی از کرم ویتامین ای Fruit of the Earth را روی پوست تمیز دست یا صورت بمالید و کمی به صورت دورانی ماساژ دهید و صبر کنید تا کرم جذب پوست‌تان شود.

خرید اینترنتی کرم ویتامین ای Fruit of the Earth حجم 113میل

برای خرید اینترنتی کرم ویتامین ای Fruit of the Earth، کافی است که بعد از ورود به فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، اطلاعات کیفیت و قیمت خرید کرم ویتامین ای Fruit of the Earth را مطالعه کنید و پس از کسب اطمینان همه‌جانبه، از بابت قیمت و کیفیت و قیاس با کالاهای مشابه، کرم ویتامین ای Fruit of the Earth را به فروشگاه اینترنتی Mootanroo سفارش دهید و در اسرع وقت و در مکان دلخواه‌تان آن را تحویل بگیرید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

158،000

تنها 2 عدد باقی مانده است