واکس موی 2 کاره رنگی Rain
واکس موی 2 کاره رنگی Rain

واکس موی 2 کاره رنگی Rain

Rain 2 In 1 Hair Wax

راین

|

راین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

واکس موی 2 کاره رنگی Rain

اغلب افراد برای داشتن حالت موی مناسب تا ساعت‌های متمادی در مجالس و عروسی‌ها، از محصولات نگه‌دارنده مو نظیر اسپری‌های نگه‌دارنده، ژل‌ها یا واکس مو، استفاده می‌کنند تا هم حالت گیری موها به‌خوبی انجام شود و هم ماندگاری آن‌ها تا ساعت دوام بیاورد؛ اما عده‌ای نیز خواهان تغییر رنگ موقت موهای خود در کنار حالت دادن به آن‌ها هستند. ازاین‌رو کمپانی ترکیه‌ای رِین (Rain) محصولی را با عنوان واکس موی 2 کاره رنگی Rain به بازار عرضه کرده که علاوه بر ایستایی و حالت دادن به موهای شما، توانایی تغییر رنگ آن‌ها را به‌صورت موقت دارد.

واکس موی 2 کاره رنگی Rain یکی از بهترین گزینه برای تغییر رنگ قسمتی از موهاست که به‌تازگی به بازار راه‌یافته است. رنگ‌بندی‌های متنوع آن نیز سبب شده تا افراد با هر سلیقه‌ای آن را برای آرایش موهای خود استفاده نمایند.

به‌عبارت‌دیگر می‌توان واکس موی 2 کاره رنگی Rain را به‌عنوان بهترین جایگزین برای ماژیک مو، ریمل مو و گچ مو در نظر گرفت چراکه هم‌زمان، بااینکه به‌عنوان واکس مو، مورداستفاده قرار می‌گیرد می‌تواند رنگ دلخواهتان را نیز به‌صورت موقت بر روی موهایتان ایجاد نماید.

قدرت نگهداری واکس موی 2 کاره رنگی Rain بسیار بالا بوده و می‌تواند تا ساعت‌ها شمارا از شانه زدن موهایتان بی‌نیاز کند. حالت پذیری موها با استفاده از این محصول به‌شدت بالا رفته و رنگ‌های به کار گرفته‌شده در آن به‌صورت کاملاً طبیعی در موها جلوه می‌کند.

طرز استفاده درست از واکس موی 2 کاره رنگی Rain

برای استفاده بهتر از واکس موی 2 کاره رنگی Rain، ابتدا قسمتی از موی خود را که قصد تغییر رنگ آن رادارید جدا کرده سپس مقداری از واکس موی 2 کاره رنگی Rain توسط انگشت‌بر روی این قسمت از موی جداشده بمالید و با دست یا توسط یک شانه به آن حالت دهید. این واکس به‌محض قرارگیری بر روی موهایتان به‌سرعت خشک‌شده و موهایتان را به رنگ مدنظرتان درمی‌آورد. لازم به ذکر است برای تسریع در امر خشک شدن و حالت پذیری موهای خود توسط واکس موی 2 کاره رنگی Rain، می‌توانید از سشوار بهره بگیرید.

ویژگی‌های و تأثیرات واکس موی 2 کاره رنگی Rain

این محصول دارای دو حالت مجزاست که به‌طور هم‌زمان بر روی موهای شما اعمال می‌شود. مرحله اول که حالت‌دهی موهاست که به بهترین نحو انجام می‌گیرد و مرحله دوم رنگ دهی موقت آن است که حتی قابل‌شست‌وشو توسط آب نیز بوده و زیبایی خاصی به موهای شما می‌دهد. واکس موی 2 کاره رنگی Rain، فاقد الک بوده و رنگ دهی آن به‌صورت کاملاً طبیعی انجام می‌گیرد که می‌توان از آن در مهمانی‌ها و مجالس، جهت آرایش و زیبایی تحسین‌برانگیز موهای خود استفاده کرد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران