کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی +SPF50 شون 50 میل-طبیعی
کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی +SPF50 شون 50 میل-طبیعی

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی +SPF50 شون 50 میل-طبیعی

Schon Oil Free SunScreen Cream SPF50+ 50ml-Natural

شون

|

شون

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم ضد آفتاب شون رنگی فاقد چربی SPF 50 حجم 50 میل

برند شون یکی از برندهای محصول مشترک ایران و آلمان می باشد که هم از کیفیت بسیار شایسته ای برخوردار است و هم قیمت بسیار مناسبی دارد. شون پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیتش، به یکی از محبوبترین برندهای داخل کشور تبدیل شد و تمام مصرف کنندگان این برند، هم از قیمت و هم از کیفیت آن راضی هستند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو هم ترتیبی فراهم کرده است تا شما بتوانید به تمام محصولات شون از جمله ضد آفتاب اورجینال شون، به راحتی دسترسی پیدا کنید.

معرفی کرم ضد آفتاب شون رنگی فاقد چربی SPF 50 حجم 50 میل

این محصول به دلیل نداشتن چربی، حالت ماتی را روی پوست بر جای می گذارد و از ایجاد هرگونه جوش جلوگیری می کند. بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست می نشیند و به دلیل عدم وجود پارابن، کاملا ضد حساسیت است. ضد آفتاب شون، محصول مشترک ایران و آلمان می باشد که به صورت تیوپی و در حجم 50 میل، بسته بندی شده است. دارای رنگدانه های طبیعی می باشد و برای پایه آرایش، کاملا مناسب است. به دلیل داشتن SPF 50 تا 50 برابر بیشتر نسبت به اشعه های مضر UVA&B پوست را محافظت می کند تا از ایجاد پیری و چین و چروک و لک های پوستی، در امان باشید. به دلیل داشتن عصاره بابونه، پوست شما را آبرسانی و رطوبت رسانی می کند. این محصول دارای کلاژن هیدرولیز شده می باشد که از پیری پوست جلوگیری می کند و پوست شما را ترمیم می سازد. تمام خانم هایی که پوست چرب دارند، می توانند به صورت روزانه از این ضد آفتاب برای پایه آرایش خود استفاده کنند. شما هم در صورت نیاز به این ضد آفتاب اورجینال، می توانید توسط فروشگاه اینترنتی مو تن رو خرید خود را انجام دهید.

برند شون

واژه شون آلمانی بوده و به معنای زیبایی می باشد. تمام محصولات آرایشی و بهداشتی شون پایه گیاهی دارند و از دل طبیعت بر می خیزند. محصولات شون تماما از عصاره گیاهان و میوه ها می باشد. این برند از همکاری شرکت ایرانی آریان کیمیا تک با کمپانی کریس اند کارل آلمان، محصولاتش را تولید می کند. برند شون تمامی محصولات مراقبت از پوست و مو را به عرصه تولید می رساند و با استقبال زیاد مصرف کنندگان رو به رو شده است.

خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب شون رنگی فاقد چربی SPF 50 حجم 50 میل

برای خرید اینترنتی، فاکتوری به نام اعتماد و اطمینان به فروشگاه، حرف اول را می زند. زیرا شما باید با مناسبترین هزینه به محصولی اورجینال و با کیفیت، دست پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، یکی از معتبرترین ها در بین فروشگاه های غیر حضوری می باشد که تمام نیازهای آرایشی و بهداشتی، بانوان، آقایان و حتی نوزادان و کودکان را به بهترین شکل ممکن رفع می نماید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران