اسپری موی دو فاز آبرسان عصاره ابریشم دریایی نلی 400 میل
اسپری موی دو فاز آبرسان عصاره ابریشم دریایی نلی 400 میل

اسپری موی دو فاز آبرسان عصاره ابریشم دریایی نلی 400 میل

Nelly 2 Phase Hydrating Sea Silk Extract Hair Serum 400ml

نلی

|

نلی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل

اسپری های مو گروهی از محصولات مراقبت از مو هستند که هم روی موهای خشک و هم مرطوب می توانند به کار برده شوند. برای انتخاب و خرید نوع مناسب اسپری مو، باید به برند و کیفیت محصول توجه داشته باشید تا نتیجه و اثر بخشی بهتری داشته باشد. داشتن قیمت مناسب و اقتصادی هم، از دیگر فاکتورهای خرید اسپری مو می باشد. برند نلی با داشتن این ویژگی ها می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما بانوان عزیز باشد. برای خرید اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل، می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو درخواست خود را ثبت نمایید؛ و قیمت اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل از نوع اورجینال آن، بسیار مناسب بوده است.

ویژگی های اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل

این محصول با داشتن عصاره های گیاهان دریایی مثل ابریشم دریایی، باعث ترمیم و زنده کردن موهای خشک و بی جان و آسیب دیده می شود. همچنین آبرسان، رطوبت رسان و مغذی موها بوده و باعث شفافیت و درخشندگی موهای شما می شود. این موارد ازمهمترین ویژگی های اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل می باشد.

معرفی اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل

محصولات نلی ساخت کشوراسپانیا می باشند. این اسپری به صورت پمپی و در حجم 200 میل می باشد. رنگ آبی آن، به دلیل وجود عصاره های دریایی است. ساقه موها را پروتئینه و تقویت می کند گره موهای خشک و درهم رفته را باز خواهد کرد. هم قبل و هم بعد از سشوار و اتو کشیدن مو، قابل استفاده می باشد. برای انواع مومناسب بوده، خصوصا موهای خشک و آسیب دیده را جلا می دهد. سیلیکون موجود در آن هم باعث درخشش و شفافیت موها می شود. شما هم می توانید در صورت تمایل می توانید برای خرید اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل از نوع اورجینال، از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

خرید اینترنتی اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل

در تمام کشورهای پیشرفته و جهان اول دنیا، خرید اینترنتی و غیر حضوری جای خود را به خریدهای حضوری داده اند. زیرا با صنعتی شدن زندگی ها، مردم وقت گشتن در فروشگاه های مختلف را ندارند و دوست دارند که با کیفیت ترین محصول را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین بها، دریافت کنند. فروشگاه مو تن رو هم، از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که تمام جوانب مختلف برای یک خرید غیر حضوری را در نظر گرفته و با داشتن فاکتورهای مهمی چون، صرف وقت کمتر، هزینه پایین تر، کیفیت بالاتر، اطلاعات و دانش بیشتر در مورد محصول قبل از خرید و خیلی موارد تخصصی دیگر، سعی بر آن دارد تا تمام مشتریان را بدون محدودیت سنی و جنسیتی، با داشتن نیازها و سلایق مختلف، راضی نگه دارد. برای خرید اینترنتی اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل، از فروشگاه ما اقدام نمایید.

 

برند استوری نلی

تاریخچه برند اسپانیایی نلی به سال 1951 بر می گردد. در آن زمان پزشکی به نام خوان رومن بلوچ که دارای مدرک دکترای شیمی بود، به همراه همکارش دکتر ویسنت نانوارو، آزمایشگاهی را بنا نهادند که محصولات ارایشی و بهداشتی تولید می کرد. محصولات تخصصی مو به نام نلی و نلی پروفشنال، از خط های تولید این ازمایشگاه می باشد. این برند بسیار با کیفیت می باشد و توسط مدرن ترین و مجهز ترین دستگاه ها به تولید می رسد. محصولات نلی هم برای استفاده شخصی است و هم در آرایشگاه ها مورداستفاده قرار می گیرد.

 

نحوه استفاده از اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل

بعد ازخرید اسپری موی دوفاز آبرسان نلی با عصاره ابریشم در 200 میل، حالا باید به طریقی درست از این محصول استفاده نماییم. بعد از حمام کردن و یا زمانی که هنوز موهایتان رطوبت دارد، مقداری از اسپری را روی ساقه و ریشه مو اسپری کنید وسپس تمامی موها را ماساژ دهید. زمانی که موها خشک باشند هم می توانید از اسپری استفاده کنید، اما روی موهای مرطوب اثر بیشتر و بهتری دارد. این اسپری نیاز به آبکشی ندارد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران