ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل

Emper Qubism Eau De Parfum For Women 100ml

امپر

|

امپر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل

ادوپرفیوم های امپر ساخت کمپانی امپر است که در کشور فرانسه طراحی و تولید می شود. اگر شما هم جزو علاقه مندان عطریات باشید بی شک نام این ادوپرفیوم را حتما شنیده اید. این کارخانه محبوب سالانه محصولات جدید و پرطرفداری را روانه بازار می کند. بدون شک رایحه و ماندگاری ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism نیز مانند دیگر محصولات این کمپانی علاقه مندان زیادی از سراسر جهان داد. این محصول بی نظیر مناسب تمامی سنین و برای همه فصول سال می باشد.

درباره محصول

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل توسط شرکت امپر طراحی و ساخه شده است. این محصول بی نظیر همراه با رایحه گل مشک، چوب است که برای زنانطراحی و تولید شده است. این محصول دارای پیش رایحه پرتقال ماندارین و آلو می باشد.که به نوعی طراوت و تازگی را به ارمغان می آورد. نت های میانی این ادوپرفیوم بی نظیر گل رز، فریزیا و چوب صندل است. نت های پایه ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism بنزوئین، وانیل و مشک سفید است. این عطر در حجم صد میل ارائه میگردد، سازنده این عطر تلاش کرده است علاوه بر بو و رایحه قوی و ماندگار ظاهر و بسته بندی این عطر نیز بسته به نام آن حالت کوبیسم داشته باشد. ظاهر بیرونی عطر بسیار شکیل و مجلل است. و زیبایی بی نظیری را به میز آرایشی شما می بخشد. رایحه این ادوپرفیوم شیرین می باشد و با توجه به رایحه های طبیعی و خوراکی ساخته شده است. در ساخت آن از رایحه موادی همچون وانیل، مرکبات، چوب و همچنین صمغ درختان بهره گرفته شده است.

شعار شرکت امپر خدمات رسانی و پشتیبانی بینظیر از محصولات است. تمامی محصولات این شرکت توسط بهترین طراحان عطر دنیا و با بهترین مواد درجه یک ساخته می شوند. شما می توانید اصل این محصول را از مو تن رو تهیه کنید. این عطر با قیمت مناسب خود نسبت به عطرهای مارک و مطرح جهان انتخاب مناسبی برای شما می باشد. و حتی می تواند با توجه به ظاهر زیبای خود هدیه مناسبی برای خانم ها باشد.

 

روش استفاده

روش استفاده این ادوپرفیوم مانند دیگر عطرها و ادوپرفیوم ها می باشد. کافی است مقداری از ادوپرفیوم را بر روی منطقه مورد نظر از بدن خود استفاده کنید، تا در طول روز خوشبو و مرتب باشید. راحیه بی نظیر ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism اعتماد به نفس شما را بالا می برد، و با توجه به اینکه از رایحه های طبیعی در ساخت آن استفاده شده شادابی و طراوت را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. استفاده پس از حمام و بر روی مناطق دارای نبض و همچنین استفاده به همراه انواع اسپری ها ماندگاری آن را بالاتر می برد.

 

مزایای استفاده

اگر جزو آن دسته از خانم هایی هستید که عطرهای شیرین را میپسندید ما ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism حجم 100 میل را به شما پیشنهاد میکنیم. این عطر دارای قیمت مناسب، راحیه زیبا و ماندگاری بالایی می باشد. و همچنین ظاهر زیبای آن می تواند یک امتیاز مثبت برای مصرف کننده باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

775،000

تنها 2 عدد باقی مانده است