ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black حجم 100 میل
ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black حجم 100 میل

ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black حجم 100 میل

Jaguar Classic Black Eau De Toilette For Men 100ml

جگوار

|

جگوار

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black حجم 100 میل

عطر مردانه جگوار مدل Classic Black برای اولین بار در بسته بندی منحصر به فردی شبیه به یک بطری در سال 2009 وارد بازار شد. این ادوتویلت با ماندگاری مناسب و متوسط و همچنین رایحه بی نظیر به عنوان یک ادوتویلت کلاسیک و ظریف شناخته می شود. این ادوتویلت یک انتخاب جوان پسندانه می باشد و شاید از لحاظ شیک بودن و خوش بو بودن به گونه ای باشد که بهترین هدیه را برای عزیزان شما به ارمغان آورد.

این ادوتویلت با حجم 100 میل ارائه میگردد، بی شک نام جگوار به گوش همه تا به حال رسیده است. جگوار مردی بود که یکی از بزرگترین نامهای صنعت خودرو را داشت. غالب تولیدات اتوموبیل های کلاسیک انگلیسی توسط کارخانه جگوار ساخته می شد. نام کلاسیک ادو تویلت مردانه جگوار، که سازنده بهترین عطرهای شرقی زیبا است توسط سازندگان انگلیسی به یاد اتومبیل های کلاسیک جگوار گذاشته شده است. این عطر از ترکیبات کلاسیک مشتق شده است، که دارای عطر و طعم پیچیده است، درست مثل ماشین های لوکس شرکت جگوار لوکس بودن و رایحه کلاسیک را دارند. ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black با رایحه نارنج و رایحه تلخ، ماندارین و سیب سبز در یاد شما ماندگار خواهد شد. این عطر یک عطر کلاسیک پر طرفدار است که به راحتی در ذهن ها ماندگار می ماند.

نت های آغازین بی نظیر که هنگام خرید شما را ترغیب میکند عبارتند از ماندارین، نارنج، رایحه تلخ و سیب سبز می باشد. نت های میانی هل نارنجی، چای سیاه، نعناع و مشک می باشد. نت پایه یا نت نهایی عبارتند از چوب صندل، سدر، قارچ، تنکا، ویتیور و مشک است.

جگوار در عین کلاسیک بودن، بهترین عطرها را برای مردان معاصر روانه بازار میکند، به حدی کیفیت این ادوتویلت ها بالاست که انتظارات مشتری را از یک عطر بالا می برد. این عطر حواس اطرافیان شما را به خود جلب میکند. این عطر از لحاظ زیبایی و مواد تشکیل دهنده رایحه شرقی را مد نظر خود قرار داده است. و سعی کرده است به خوبی عطرهای رایج شرقی را در خود بگنجاند. این رایحه منحصر به فرد بیانگر و قاطعیت مردانه است. ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black متناسب با روحیه مردان امروزی طراحی شده است، و عطر آن به مرور زمان پس از استفاده رو به افزایش می گذارد.

آکوردهای اصلی (رایحه اصلی) ادو تویلت مردانه جگوار مدل Classic Black شامل چوب، گیاهان سبز، گیاهان معطر، رایحه های و تازه، و رایحه میوه ای است.

 

مزایای استفاده

جگوار کلاسیک سیاه یک عطر منحصر به فرد است که ابدا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اگر طرفدار عطرهای تند و خنک هستید این عطر کلاسیک انگلیسی انتخاب بسیار عالی می باشد. این عطر لوکسو بسیار زیبا است. این عطر برای میهمانی و مجالس غیر رسمی بیشتر پیشنهاد می شود.

 

روش استفاده

استفاده از همه ادوتویلت ها مشابه هم می باشد. استفاده بر روی نقاطی مانند پشت گوشها، روی قفسه سینه، زیر بغل به شما کمک میکند مدت بیشتری خوش بو باقی بمانید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

1،100،000

تنها 1 عدد باقی مانده است