کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل
کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل

کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل

Sun Sense Anti Wrinkle Sunscreen Cream SPF50 50ml

سان سنس

|

سان سنس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل

پوست به دلیل ظرافت و لطیف بودن نیاز به مراقبت بیشتری دارد و با داشتن این ویژگی‌ها در معرض عواملی مثل نور آفتاب، آلودگی و ... نیز قرار دارد. به همین دلیل مراقبت از پوست یکی از عواملی است که باید به صورت ویژه به آن بپردازید. نور آفتاب اگرچه برای بدن و پوست بسیار مفید است، اما دارای اشعه‌هایی مثل ماوراءبنفش است که برای پوست مضر بوده و به مرور زمان آسیب‌هایی را به پوست وارد می‌کند.

برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که نور آفتاب برای پوست ایجاد می‌کند استفاده از لوازم مراقبتی مانند کرم ضد آفتاب توصیه می‌شود. نور آفتاب و به ویژه اشعه ماوراءبنفش یکی از عامل‌های اصلی ایجاد لک و چین و چروک روی پوست است و برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات بهترین راه، استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب است. کرم‌های ضد آفتاب دارای یک ویژگی به نام SPF هستند؛ اس پی اف (SPF) در واقع به عنوان عامل محافظت‌کننده در مقابل نور آفتاب شناخته می‌شود. مقدار SPF در کرم‌های ضد آفتاب متغییر بوده و این مقدار ممکن است از دو تا 60 و حتی بالاتر از آن باشد. اما در واقع به طور مثال می‌گوییم SPF ضد آفتابی 30 است، این به چه معنی است؟ فرض کنید فردی بدون ضد آفتاب در معرض نور خورشید قرار گیرد، تقریبا بعد از 20 دقیقه دچار آفتاب سوختگی در قسمتی از پوستش می‌شود، در حالی که اگر همان فرد از ضد آفتابی با SPF30 استفاده کند، 20x30 دقیقه طول می‌کشد تا دچار آفتاب سوختگی شود.

  • جلوگیری از آفتاب سوختگی 
  • مناسب برای پوست های حساس
  • داری  ویژگی ضد چروک 
  • با عیار اس پی اف 50
  • حاویه کلاژن و ویتامین غنی شده

در نتیجه داشتن SPF مناسب یک عامل مهم در انتخاب ضد آفتاب است. کرم‌های ضد آفتاب ویژگی‌های دیگری نیز دارند، به طور مثال ضد چروک هستند. کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل که هم از SPF مناسبی برخوردار است و هم ضد چروک است، پیشنهاد موتن رو به شماست.

سان سنس برندی استرالیایی است که ضد آفتاب‌های این برند به عنوان پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی پوست و ضد آفتاب آن شناخته می‌شوند. استرالیا کشوری است که میزان بالایی از افراد به سرطان پوست دچار می‌شوند و برای همین برندهای این کشور اهمیت زیادی به محصولات مراقبتی پوست می‌دهند.

کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس که در حجم 50 میلی‌لیتر تولید می‌شود، با داشتن SPF50 به مدت بیشتری، پوست شما را در برابر نور خورشید محافظت می‌کند و دیرتر دچار آفتاب سوختگی می‌شوید. در کنار اس پی اف مناسب، این کرم ضد آفتاب با داشتن فرمولاسیونی جدید، ضد چروک نیز هست.

تاثیر استفاده:

کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل با داشتن کلاژن، مانع چین و چروک شدن پوست شما در برابر ضد آفتاب می‌شود. این کرم ضد آفتاب از ویتامین غنی شده و علاوه بر محافظت، باعث شادابی، سلامت و در نهایت سر زندگی پوست می‌شود. این کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست نیز است.

نحوه استفاده:

حدود 30 دقیقه قبل از اینکه از خانه خارج شوید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، باید از کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF50 سان سنس 50 میل استفاده کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب از مرطوب‌کننده بزنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران