دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی
دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

Septona Chamomile Baby Tissue 20pcs

سپتونا

|

سپتونا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

پیشنهاد خرید دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، یک پیشنهاد عالی برای خرید دستمال مرطوب کودک میباشد. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، حاوی عصاره طبیعی بابونه است که رطوبت ویژه‌ای را در برابر سوزش و خشکی پوست کودک دلبند شما ایجاد می‌کند و از پوست او محافظت می‌کند. شرکت سپتونا عرضه‌کننده محصولاتی بهداشتی کودکان، با درک کاملی از خصوصیات کودک شما، محصولی باکیفیت بالا تولید کرده است که همه کودکان احساس راحتی داشته و از دنیای کودکی خود لذت ببرند. دنیای کودکی دنیای سراسر شوق و شوق و هیجان است.

تأثیر استفاده از دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

با خرید دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، کیفیت و تاثیر آن را کاملا حس خواهید کرد.

دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، دست مرطوب روزانه برای حفظ پوست نرم و لطیف کودک است و بوی دلپذیری دارد. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، حاوی 20 عدد دستمال مرطوب است که برای مصرف روزانه طراحی‌شده و به‌گونه‌ای است که تا تمام شدن دستمال، رطوبت خود را حفظ کرده و هیچ‌گونه تحریک پوستی برای کودک دلبند شما ایجاد نمی‌کند. این ترکیبات ضد حساسیت در دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، دارای رایحه نرم و لطیفی بوده و پوست کودکتان را عمیقاً پاک و تمیز می‌کند.

دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، دوست کودکان! یار مامانا!

دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، بالطافت رایحه بابونه، دارای خواص ضدعفونی‌کننده و ضدالتهابی است. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، در یک برچسب قابل تنظیم بسته‌بندی‌شده و باعث می‌شود که شما به‌راحتی بکشید و بعد بسته را دوباره ببندید. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، مناسب انواع پوست بوده، هیچ‌گونه مواد شیمیایی نداشته و 100% از الیاف پنبه‌ای تولیدشده که مناسب پوست حساس کودک است. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، از 100٪ الیاف پنبه‌ای ساخته‌شده است که نه‌تنها ظرفیت جذب را افزایش می‌دهد، بلکه اثر مرطوب‌کنندگی را روی پوست نرم و ملایم نیز حفظ می‌کند. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، حاوی یک لوسیون مرطوب‌کننده با عصاره بابونه است که پوست را از التهاب محافظت می‌کند و دارای خواص ضد انعطاف‌پذیری ملایم است، قرمزی را تسکین می‌دهد و مانع گسترش آن می‌شود. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، یک‌لایه محافظ نازکی را ارائه می‌دهد که پوست را تغذیه کرده و آن را پاک و سالم نگه می‌دارد. دارای PH خنثی بوده و حاوی الکل نیست. دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی، برای قسمت‌های پوشیده شده با پوشک و تمیز کردن صورت و دست‌های کودک توصیه می‌شود.

ویژگی‌های مهم خرید دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

  • برای کودکان و بزرگ‌سالان باپوست حساس
  • دارای 20 ورق دستمال نرم و مرطوب
  • مناسب برای نوزادان و کودکان
  • غنی‌شده با عصاره بابونه
  • غنی از ویتامین‌های A، C، E و Beta کاروتن
  • بابونه یک ماده آرامش‌بخش طبیعی برای پوست کودک
  • خواص آرامش‌بخش عصاره بابونه کمک می‌کند تا پوست کودک تحریک نشود
  • 100٪ پارچه پنبه آلی
  • اسانس‌های ارگانیک
  • زیست‌تخریب‌پذیر و قابل جذب در طبیعت

نحوه استفاده از دستمال مرطوب کودک حاوی عصاره بابونه سپتونا 20 عددی

دستمال مرطوب نرم و ملایم و مؤثر برای استفاده روزانه در پوست حساس کودک است.به آرامی روی پوست برای تمیز کردن و حفظ رطوبت استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران