شامپو ترمیم کننده موهای نازک شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس حجم 500 میل
شامپو ترمیم کننده موهای نازک شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس حجم 500 میل

شامپو ترمیم کننده موهای نازک شوآرتزکف پروفشنال سری گلیس حجم 500 میل

Schwarzkopf Gliss Repair Shampoo For Delicate Hair 500 ml

شوآرتزکف

|

شوآرتزکف

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل

بسیاری از افراد وجود دارند که دارای مو های بسیار نازک و کم پشتی هستند، البته دارو های گیاهی و شیمیایی بسیاری در این گونه موارد وجود دارد که اکثرافراد بازدهی کافی را از آنان دریافت نمی کنند، بنابراین استفاده از شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل جهت معرفی وظیفه ی اکید ما می باشد.

شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل مناسب برای خانم ها و آقایانی می باشد که در پی شامپوی مناسب برای مو های نازک و ضعیف خود هستند.

شامپوی مناسب برای مو های نازک و ضعیف شامپویی است که پس از مصرف آن مو ها دچار لطافت بیش از حد، نازکی بیش از حد، شکنندگی، ریزش و... نشود، بلکه تمامی ناراحتی های پوست سر و مو های شما را رفع کند. شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف دارای کراتین مایع در مواد تشکیل دهنده ی خود می باشد که به طور کلی خاصیت نرمی و لطافت را برای مو ها به ارمغان می آورد.

این شامپو دارای ویژگی هایی است که از جمله ی آنان می توان به سازگاری با انواع موها، سازگاری با انواع پوست در برخورد شامپو با پوست سر، تنظیم کننده ی پرهاش (PH) پوست و مو، خاصیت مرطوب سازی، خاصیت نرم کنندگی، دارای خاصیت آب رسانی به پوست و مو برای جلوگیری از خشکی ناشی از آب و هوا، خاصیت تقویت کنندگی، خاصیت ترمیم کنندگی و... اشاره نمود.

این شامپو محصول کشور آلمان بوده و از حیث کیفیت در بالا ترین سطح خود قرار دارد.

روش استفاده از شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل

در مرحله ی اول، موهای خود را با آب ولرم خیس نمایید و سپس با شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف مو های خود را خوب بشویید. همزمان با شستن موها به وسیله ی شامپو، پوست سر خود را نیز ماساژ داده تا سبب افزایش جریان خود گردد. نیازی به افزایش میزان این شامپو برای شستن موها نیست، چرا که مصرف زیاد شامپو مو ها را آسیب پذیر و شکننده می کند و تاثیر برعکس بر مو ها دارد. پس از آب کشی توجه داشته باشید که هیچ کفی روی موها وجود نداشته باشد، چرا که سبب چربی و ایجاد شوره روی موها می شود.

تاثیر استفاده از شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل

به دلیل این که این شامپو را افرادی که دارای مو های نازک و بنیه ی ضعیف هستند می توانند استفاده کنند، بنابراین افراد دارای مو های پر پشت و قوی نیازی به استفاده از این شامپو ندارند چرا که سبب آسیب به مو هایشان می گردد، علی الخصوص اگر استفاده ی بیش از حد داشته باشند. همچنین استفاده از آن محدودیت سنی و جنسی ایجاب نمی کند. پس از استفاده از شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف کاملاً متوجه تقویت و ترمیم مو های خود خواهید شد.

ویژگی های شامپو ترمیم کننده موهای نازک Gliss شوارتزکف 500 میل

  • خاصیت تقویت کنندگی مو
  • خاصیت ترمیم کنندگی مو
  • دارای کراتینه مایع
  • تنظیم کننده پ‌هاش (PH) مو
  • خاصیت آب رسانی به مو
  • خاصیت مرطوب سازی

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران