ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل
ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل

ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل

Joop Jump Eue De Toilette For Men 100ml

ژوپ

|

ژوپ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل

 

آقایان خوش پوش معمولا حساسیت بالایی در انتخاب عطرهای خود دارند. کمپانی ژوپ عطرهای منحصر به فرد و متفاوتی را تولید و عرضه میکند. در این مقاله قصد داریم به معرفی یک محصول محبوب این کمپانی بپردازیم. ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل یک عطر فوق العاده است که به راحتی باعث سر خوشی حس و ذهن شخص و کل اطرافیان می شود. ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل همانطور که گفته شد توسط Joop عرضه می شود که یک عطر دلپذیر است و شما را جذاب و لوکس می کند. این عطر مردانه در یک بطری براق و شفاف 100 میلی و با غلظت بالا ارائه میکند. این ادوتویلت بوی نسبتا ملایمی دارد و ماندگاری این عطر زیاد نیست و مجبور هستید که در روز چند بار از ان استفاده کنید. این عطر دارای نت اولیه گریپ فروت، آویشن و رزماری است که حواس ها را تقویت می کند و در عین حال رایحه های میانی شامل رایحه های شیرین و چوبی گشنیز و هلیوتروپ (گل آفتابگردان) است. نت پایانی یا پایه این ادوتویلت شامل رایحه ی حسی لوبیا های تانکا، وتیور و مشک است.

 

مزایای استفاده

این ادوتویلت بوی زننده و بسیار تندی ندارد، رایحه آن بسیار ملایم است. ماندگاری همه ادوتویلت ها متوسط است و نیاز است در روز چند بار از آن استفاده نمایید. ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump حجم 100 میل دارای رایحه های بی نظیر و متفاوتی است که در زیر به آن میپردازیم.

 

نت های اولیه

نت اولیه ادو تویلت مردانه ژوپ مدل Jump سرشار از رایحه های رزماری، زیره سیاه و گریپ فروت است. رایحه نعناع رزماری همراه با رایحه های تند و شیرین زیره سیاه شروع بی نظیر این عطر را فراهم می کند. بوی گریپ فروت تند و ملیح است که باعث نشاط بخشی حواس ها می شود.

 

نت های میانی

نت اولیه به سرعت جای خود را به نت ثانویه یا میانی می دهد. در میان عطر جوپ جامپ سرشار از رایحه های گشنیز و هلیوتروپ است. رایحه تند، چوبی و صمغی گشنیز همراه با بوی بادام و رایحه شیرین هلیوتروپی، بر تاثیر پرشور این عطر افزوده است.

 

نت نهایی یا نت پایه

نت نهایی شامل رایحه لوبیا های تونکا که در رایحه های پایه این عطر موجود است، حس بوی یونجه تازه را به شما می دهد در حالی که وتیور حس گرمی و راحتی را برای فرد به ارمغان می آورد. رایحه های فوق با مشک ترکیب شدند تا رایحه گرم و احساسی را پخش کنند و این باعث تحریک حواس های اطرافیان می شود.  

 

شاخصه های اصلی

  • خوشبو
  • با بوی زیبای مرکبات
  • تند شیرین
  • گل مانند

جامپ ژوپ یک عطر گرم و انرژی بخش مردانه است. جامپ در سال 2005 افتتاح شد.  Sophie Labbe خالق این عطرها است. رایحه های اولیه شامل رزماری، زیره سیاه و گریپ فروت است؛ رایحه های های میانی از گشنیز و هلیوتروپ است. رایحه های پایه لوبیا تونکا، مشک و وتیور هستند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران