شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل
شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

SunSilk Healthy Growth Shampoo 350ml

سان سیلک

|

سان سیلک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

پس از سال‌ها تحقیق گسترده توسط متخصصان مراقبت از مو، در مورد مواد تشکیل‌دهنده‌ای که سریع رشد مو می‌کنند، شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، فرموله شده است. درواقع ویتامین‌ها، مهم‌ترین بخش رشد و سلامت مو را فراهم می‌کنند. شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، حاوی ترکیبات بسیاری در ویتامین‌های مو، برای تغذیه پوست سر و فولیکول‌های مو برای رشد سریع و سالم مو است.

تأثیر استفاده از شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

همان‌طور که در ابتدا ذکر شد، هر نوع از شامپو معمولاً برای یک جنس و بافت مو مناسب هستند. البته بعضی افراد به دنبال شامپویی جهت رشد مو هستند که برای این دسته افراد می‌توان شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، پیشنهاد کرد که حاوی بیوتین است که همین مورد باعث افزایش رشد سالم مو می‌شود.

البته بااینکه ریزش مو ممکن است به ژنتیک برگردد اما با استفاده از محصولات رشد مو، می‌توانید این مورد را به تأخیر بیندازید یا حتی در بعضی موارد آن را رفع کنید. این نوع مدل شامپو در تقویت مو بسیار مؤثر است و یکی از ویژگی‌هایی که نسبت به سایر محصولات شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، برتری دارد، همین مورد است. تغذیه مو و تأثیر بالا در شست‌وشو دو مشخصه‌ای هستند که برای رشد مو موردنیاز است که شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، این دو مورد را در خودش دارد. برخلاف بسیاری از دیگر شامپوهایی که ادعا می‌کنند باعث رشد و تغذیه سریع‌تر مو می‌شوند، شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل، حاوی مواد مغذی باکیفیت بالا برای تغذیه موها برای داشتن موهایی سالم است.

ویژگی‌های مهم شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

  • کمک به رشد سالم مو
  • تغذیه مو
  • امکان استفاده روزانه
  • تقویت ساختار مو
  • بیوتین (ویتامین B7) جهت تغذیه فوق‌العاده مو
  • نیاسین (ویتامین B-6) فولیکول‌های مو را تحریک می‌کند
  • آمینواسید که باعث رشد مو می‌شود

نحوه مصرف شامپو Healthy Growth برای کمک به رشد سالم مو سان سیلک 350 میل

ابتدا باید شامپو را در کف دست خود بریزید و سپس به‌آرامی در تمامی نقاط موی خود ماساژ دهید و بعد از مدت کوتاهی شست‌وشو دهید.

برای خرید انواع ماسک مو، شامپوهای برندهای مختلف مانند شامپو لورال، شامپو گلیس، شامپو لافارر، شامپو فولیکا، شامپو ترزمه، شامپو سریتا می‌توانید از طریق موتن‌رو اقدام نمایید. 

شامپو حجم دهنده | شامپو ضدشورهشامپو ضدریزششامپو بدون سولفاتشامپو برای خشک شده 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران