شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل
شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

Sunsilk Soft & Smooth Shampoo For Dry Hair 350ml

سان سیلک

|

سان سیلک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل مناسب برای خانم ها و آقایانی می باشد که در پی شامپوی مناسب برای مو های خشک خود هستند.

شامپوی مناسب برای مو های خشک شامپویی است که پس از مصرف آن مو ها دچار موخوره، شوره سر، خشکی بیش از حد، شکنندگی، ریزش و... نشود، بلکه تمامی ناراحتی های پوست سر و مو های شما را رفع کند. شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل شامل روغن های آرگون و باباسو می باشد که این مواد می توانند نرمی، لطافت، درخشندگی و آبرسانی به مو های شما را فراهم نمایند.

این شامپو دارای ویژگی هایی است که از جمله ی آنان می توان به سازگاری با انواع موها، سازگاری با انواع پوست در برخورد شامپو با پوستر سر، تنظیم کننده ی پرهاش (PH) پوست و مو، خاصیت مرطوب سازی، خاصیت نرم کنندگی، دارای خاصیت آب رسانی به پوست و مو برای جلوگیری از خشکی ناشی از آب و هوا و... اشاره نمود.

این شامپو محصول کشور ترکیه بوده و از حیث کیفیت در بالا ترین سطح خود قرار دارد.

 

روش استفاده از شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

در مرحله ی اول، موهای خود را با آب ولرم خیس نمایید و سپس با شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک مو های خود را خوب بشویید. همزمان با شستن موها به وسیله ی شامپو، پوست سر خود را نیز ماساژ داده تا سبب افزایش جریان خود گردد. نیازی به افزایش میزان این شامپو برای شستن موها نیست، چرا که مصرف زیاد شامپو مو ها را آسیب پذیر و شکننده می کند و تاثیر برعکس بر مو ها دارد. پس از آب کشی توجه داشته باشید که هیچ کفی روی موها وجود نداشته باشد، چرا که سبب چربی و ایجاد شوره روی موها می شود.

استفاده از این محصول محدودیت سنی و جنسیتی ایجاب نمی کند ولی توجه داشته باشید که تنها افرادی که دارای مو های خشک هستند از این شامپو استفاده کنند، چرا که برای مو های چرب، این شامپو سبب چربی بیش از حد می گردد و اثرات جبران ناپذیری برای آنان خواهد داشت.

 

تاثیر استفاده از شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

به دلیل این که این شامپو را افرادی که دارای مو های خشک هستند می توانند استفاده کنند، بنابراین افراد دارای مو های نرم و لطیف نیازی به استفاده از این شامپو ندارند چرا که سبب آسیب به مو هایشان می گردد. همچنین استفاده از آن محدودیت سنی و جنسی ایجاب نمی کند. پس از استفاده از شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک کاملاً متوجه مرطوب شدن ، کاهش خشکی و شادابی مو های خود خواهید شد.

 

ویژگی های شامپو Soft & Smooth برای موهای خشک سان سیلک 350 میل

  • حاوی روغن های آرگون و باباسو
  • تنظیم کننده ی پرهاش (PH) مو
  • خاصیت آب رسانی به مو
  • خاصیت مرطوب سازی

برای خرید انواع ماسک مو، شامپوهای برندهای مختلف مانند شامپو لورال، شامپو گلیس، شامپو لافارر، شامپو فولیکا، شامپو ترزمه، شامپو سریتا می‌توانید از طریق موتن‌رو اقدام نمایید. 

شامپو حجم دهنده | شامپو بدون سولفاتشامپو برای موهای خشکشامپو برای موهای چربشامپو ضد شورهشامپو ضد ریزش 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران