مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل
مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل

مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل

8X4 Pink Fresh Deo Roll On For Women 50ml

هشت در چهار

|

هشت در چهار

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل

مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل برای کاهش میزان تعریق بدن و همچنین جلوگیری از بوی نا مطبوع حاصل از تعریق به کار برده می شود. برخی از خانم ها با این که به طور متمادی استحمام می کنند ولی باز هم با مشکل تعرق و بوی نا مطبوع آن مواجه اند. برای رفع این مشکل می توان از مام رول های ضد عرق استفاده نمود. استفاده از مام رول های مناسب خانم ها می تواند در جهت کاهش میزان تعریق و بوی نا مطبوع ناشی از آن کمک بسیار زیادی داشته باشد.

استفاده از این نوع مام رول ها بسیار سریع و آسان است و ماندگاری آن طولانی است، بنابراین خانم ها پس استفاده از آن دیگر نگران از بین رفتن اثرات آن در طول روز نمی باشند و با خیال راحت به تعاملات اجماعب با افراد مختلف می پردازند.

 

روش استفاده از مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل

کافی است که مام رول زنانه Pink Fresh را روی محل مورد نظر بکشید و توجه داشته باشید پس از عرق های متمادی این رول را به پوست خود نزنید، چرا که سبب افزایش میزان بوی نا مطبوع در شما خواهد شد. برای این کار کافی است ابتدا با دستمالی مرطوب عرق پوست خود را پاک کرده و سپس از این رول استفاده نمایید.

و یا حتی به استحمامی کوتاه مدت بپردازید که تنها عرق های بدن شما از بین بروند، سپس به استفاده از مام رول زنانه Pink Fresh بپردازید.

 

تاثیر استفاده از ست دو عددی رکسونا مناسب خانم ها

خانم های خوش سلیقه پس از استفاده از این مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل مشاهده خواهند کرد که به طور معجزه آسایی میزان تعرق بدن آنان کاهش می یابد و یا از بوی نا مطبوع حاصل از تعرق بدنشان جلوگیری می شود. همچنین استفاده از این مام رول، از آن جایی که در تولید آن ترکیبات خاصی به کار رفته است تنها برای خانم ها مناسب می باشد، و آقایان برای بهره برداری از این مام رول ها می توانند از دیگر محصولات مخصوص به آقایان موجود در فروشگاه اینترنت مو تن رو استفاده نمایند.

افزایش میزان تعریق در خانم ها می تواند علاوه بر جنبه های سلامت جسمی، در سلامت روانی آنان نیز تاثیر گذار باشد، بسیاری از خانم ها به دلیل تعریق بیش از حد اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و گاهی دیگر نمی توانند خودشان را تحمل کنند، از این رو حتی میزان تمایلات جنسی و روابط زناشویی آنان رو به انزوال رفته و می تواند در نقش سلامت جنسی آنان نیز موثر باشد.

همچنین بسیاری از خانم ها در استفاده از مام رول های مختلف دچار حساسیت و آلرژی می شوند، بنابراین با استفاده از مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل به راحتی متوجه خواهند شد که این محصول هیچ تاثیری بر پوست حساس آنان نخواهد داشت.

 

ویژگی های مام رول زنانه Pink Fresh هشت در چهار 50 میل

  • مناسب برای خانم ها
  • حداقل رساندن میزان تعرق بدن
  • کاهش بوی نامطبوع حاصل از تعریق
  • مناسب برای پوست های حساس
  • استفاده ساده و سریع
  • ماندگاری طولانی مدت

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران