ادو تویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل Blue حجم 100 میل
ادو تویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل Blue حجم 100 میل
ادو تویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل Blue حجم 100 میل
ادو تویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل Blue حجم 100 میل

ادو تویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل Blue حجم 100 میل

Roberto Vizzari Blue Eau De Toilette For Men 100ml

روبرتو ویزاری

|

روبرتو ویزاری

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل blue  حجم 100 میل

این بار محصول بینظیر دیگری از کمپانی روبرتو ویزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که فروشگاه اینترنتی "مو تن رو" با حسن انتخابی که در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی دارد، باز هم شما را شگفت زده خواهد کرد. ادوپرفیوم روبرتو ویزاری مدل blue  مناسب برای آقایان خوش پوش ایرانی است که میخواهند هم در جمع خانواده و هم در محیط کار و البته مهمانی ها بر جذابیت و قدرت نفوذ خود بیفزایند، پس تا دیر نشده این محصول اورجینال را با بهترین و مناسبترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید.

ویژگیهای ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل blue  حجم 100 میل

رایحه تند و تلخ و گرم، مناسب روزهای سرد سال، ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب، حجم مناسب

معرفی ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل blue  حجم 100 میل

ادوتویلت یکی دیگر از واژه های فرانسوی به معنی ادکلن است.از آنجایی که کشور فرانسه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان حرف اول را می زند، اکثر واژه های محصولات آرایشی فرانسوی هستند. افراد زیادی هستند که رایحه هایی فقط تلخ یا فقط شیرین را نمی پسندند و دوست دارند ترکیبی از چند رایحه خوش را با هم استشمام کنند. ما به این افراد این محصول روبرتو ویزاری مدل Blue  را معرفی خواهیم کرد که شیرینی وتندی و خنکی را همزمان به همراه دارد و شما میتوانید چند عطر و بو را با هم استشمام کنید. شیشه این عطر به رنگ آبی بسیار تیره و مایل به سورمه ای می باشد و درپوشی به رنگ مشکی دارد و با همان نگاه اول متوجه جذابیت و قدرت مردانه این ادوتویلت مردانه خواهید شد. رایحه گرم و تند جوز هندی به همراه عطر گیاهان معطر، اولین چیزی است که با برداشتن درب ادکلن به مشام شما خواهد رسید. بعد از آن هم نوبت به عطر چوب و لاوندر می رسد که تلخی و گرمی ماندگار طبیعت را در جان و تن شما زنده کند و در روزهای سرد زمستانی، دلهای شما را گرم نگه دارد. تمام آقایان در هر سنی که باشند می توانند از این محصول استفاده نمایند تا سلیقه و اعتماد به نفس خود را زبانزد خاص و عام نمایند.

برند استوری روبرتو ویزاری

این برند فرانسوی در سال 2013 توسط کمپانی به نام parfums parour   وارد بازار عطر و ادکلن فرانسه شد. روبرتو ویزاری فقط به صورت تخصصی به تولید انواع عطر و ادکلن می پردازد و اولین عطری که باعث شهرت و محبوبیت این برند شد، عطر مردانه این برند بود. پس از آن هم عطر زنانه را تولید کرد و در سال 2017، 7 مدل عطر و ادکلن مختلف با رایحه های متفاوت و خوش را وارد بازار ساخت. شعار این برند " very me " می باشد که به مفهوم تنوع رایحه های مختلف برای تمام سلایق می باشد که تمام خانم ها و آقایان به راحتی بتوانند رایحه مورد نظرشان را از محصولات این برند انتخاب نمایند.

 نحوه استفاده از ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل blue  حجم 100 میل

برای ماندگاری زیاد عطر و ادکلن ها، باید روی نقاطی از بدن که محل عبور نبض هستند،  مثل مچ دست، زیر گردن، زیر زانو، زیر آرنج و زیر گوش آنها را استفاده کنید تا ساعتها بوی خوش همراهتان باشند و از آن لذت ببرید. آقایان معمولا علاوه بر قسمتهای ذکر شده، روی صورت خود یعنی محلی را که اصطلاحا شیو(shave) میکنند نیز، چند پاف از عطرها و ادکلن ها می زنند. شما هم اگر تا به حال امتحان نکرده اید توصیه میکنیم که حتما یکبار تجربه کنید، چرا که بر جذابیت شما خواهد افزود.

خرید اینترنتی ادوتویلت مردانه روبرتو ویزاری مدل blue  حجم 100 میل

برای خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی،  باید فروشگاه های معتبری مثل مو تن رو را انتخب کنید تا با خرید اجناس های تقلبی، سلامتی خود را به خطر نیندازید و پولتان را هدر ندهید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو یکی از معتبرترین و معروفترین فروشگاه های غیر حضوری می باشد که تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت ها و بدون اتلاف وقت، درب منزل به شما تحویل خواهد داد تا خیال شما از اورجینال بودن و کیفیت محصول و هزینه های صرف شده راحت باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران