ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل

ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل

Roberto Vizzari Pure Gold Eau De Parfum For Women 100ml

روبرتو ویزاری

|

روبرتو ویزاری

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold حجم 100 میل

ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل Pure Gold برای آن دسته از خانم هایی که به عطر وانیل و گل علاقه مند هستند طراحی شده است.  در تمام مدت استفاده از Pure Gold بوی گل، مرکبات، چوب و وانیل را استشمام خواهید کرد.  هنگام استفاده از این عطر در ابتدا رایحه ی نارنج و پرتقال ماندارین نظر شما را به خودش جلب می کند. سپس در نت میانی شما بوی گل یاسمین و آفتابگردان را استشمام می کنید و در نهایت عطر وانیل، نعناع، چوب کشمیر و مشک فضا را پر خواهد کرد.

  • این ادکلن خوشبو با رایحه ملایم و خنکی که دارد، در فصل های گرم سال همچون تابستان میتواند همراه خوبی برای شما باشد و همواره احساسی لطیف همچون نسیم بهاری را در شما به وجود آورد. شما خانم های عزیز می توانید این ادکلن را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، با قیمت اورجینال و اصل خریداری کرده و با خیال راحت از کیفیت و قیمت منلسب آن،از رایحه  بی نظیر این طلای ناب، لذت ببرید.

ویژگیهای ادو پرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل pure gold

  • واژه ادوپرفیوم در اصل کلمه ای فرانسوی به معنی عطر می باشد. این ادکلن بویی خنک و شیرین یا اصطلاحا  “sweet” دارد. حجم آن 100ml است. همچنین این محصول ساخت کشور فرانسه و شهر مد و فشن یعنی پاریس می باشد. ماندگاری و دوام بالای این عطر از ویژگیهای بارز pure gold می باشد.

معرفی ادوپرفیوم زنانه روبرتو ویزاری مدل pure gold

  • طراحی زیبای این ادکلن ظاهری منحصر به فرد را به آن اختصاص داده است. شیشه آن  محکم و به شکل هشت ضلعی و به رنگ سفید همراه با درپوش خوش رنگ طلایی می باشد. بوی ملایم و ماندگار این محصول، که ترکیبی از بوی گل های بهاری و میوه هایی همچون پرتقال همراه با عصاره وانیل است احساسی هیجان انگیز همراه با اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ادکلن به هیچ عنوان حساسیت پوستی به همراه نخواهد داشت و برای آقایانی که خانمهای مشکل پسند دارند خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، به قیمت اورجینال و مناسب، می تواند بهترین هدیه باشد. لازم به ذکر است که تمام خانم هایی که این رایحه ملایم و شیرین را می پسندند، بدون هیچ محدودیت سنی  میتوانند از آن استفاده کنند.

 

ادوپرفیوم روبرتو ویزاری مدل pure gold

  • Brand story: برند معروف ادکلن هنرپیشه معروف ایرانی به نام هدیه تهرانی نیز، مورد تائید کمپانی روبرتو ویزاری می باشد.

نحوه ی استفاده از این محصول

  • بهتر است که هنگام استفاده از از تمامی محصولات خوشبو کننده بدن مثل عطرها و ادکلن ها آنها را بر روی نبض خود تست کنید، مثل: نبض مچ دست یا زیر گلو، زیرا ملاندگاری و دوام ان بیشتر خواهد بود و تا ساعتهای زیادی میتوانید از استشمام آن لذت ببرید.
  • این محصول همه جا و همه وقت میتواند مورد استفاده قرار گیرد. در مهمانی ها و جشن ها با بوی گل رز و گیاهان معطر این برند همچون نام آن (طلای ناب) بدرخشید.
  • برای افرادی که ادکلن های تند و رایحه ی تلخ را نمی پسندند، بهترین انتخاب pure gold  می باشد.
  • لذت از زندگی با محصولات "مو تن رو"، همواره شعار ماست.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران