تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل
تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل
تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل
تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل

تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل

Korloff Gold Tester Eau De Parfum For Women 88ml

کارلوف

|

کارلوف

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

تستر ادو پرفیوم زنانه کارلوف مدل Gold حجم 100 میل

  • می خواهیم رایحه بی نظیردیگری از شرکت کارلوف را به شما معرفی کنیم که در تمام فصول سال می توانید از آن استفاده کنید و مختص به روز های گرم و یا روزهای سرد و برفی نمی باشد. ادکلن زنانه کارلوف مدل gold، همان رایحه دل انگیزیست که همیشه و همه جا می تواند همراه خوبی برای شما باشد. این رایحه شرقی اورجینال را می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید و شامه خود را با استشمام آن نوازش دهید.

 

ویژگیهای تستر ادوپرفیوم زنانه کارلوف مدل gold حجم 100 میل

  • با اینکه از آمدن این عطر خوش رایحه به بازاربیش از چند سال نمی گذرد، اما این برند فرانسوی توانسته است که در همین مدت کوتاه، بانوان زیادی را به سمت خود جذب کند. رایحه شیرین این عطر همرا ه با عصاره وانیل، حس سرخوشی را در شما زنده خواهد کرد. این محصول با داشتن حجم 100 میل، خاطر شما را تا مدت ها، از تمام شدن آن راحت خواهد کرد. دوام وپراکندگی این عطر در فضا، بسیار خوب می باشد و شما می توانید رد پای خود را همه جا بر جای بگذارید.

 

معرفی  تستر ادوپرفیوم زنانه کارلوف مدل gold حجم 100 میل

  • طراحی شیشه این ادکلن بسیاز زیبا و جاب می باشد. شیشه آن در عین سفیدی و شفافیت، انعکاسی از نوربنفش را به همراه دارد که با درپوش طلایی رنگی که در بالای شیشه قرار گرفته است، زیبایی آن را دو چندان می سازد. روی شیشه طرح هایی همچون نت های موسیقی به رنگ طلائی، به چشم می خورد. و به نظر من که نام گلد واقعا برازنده این عطر می باشد. بر خلاف خیلی از عطرها و ادکلن ها که فقط برای فصلی خاص در سال، استفاده می شوند، این برند برای تمام فصول سال به کار برده می شود. حتما همه شما بانوان خوش سلیقه که در حال خواندن این متن هستید، بوی شیرین و مسخ کننده وانیل و نارگیل را، هنگامی از کنار شیرینی فروشی ها رد شده اید و یا برای خرید شیرینی به داخل مغازه رفته اید، استشمام کرده اید. یقین دارم که همه شما عاشق این بو هستید. اگر می خواهید که بوئی این چنین خوش عطر همیشه به مشام شما بخورد این محصول کاملا مناسب شماست. رایحه توت فرنگی به همراه باغی از گل یاسمن و گل هاس سفید تکمیل کننده این ادکلن خاطره انگیز می شوند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو این عطر اورجینال و جادوئی را برای شما تهیه دیده تا با قیمتی مناسب و به راحتی، بتوانید آن را خریداری کنید و لذت ببرید.

 

معرفی برند کارلوف

  • در افسانه ها آمده است که کورلوف نام یک الماس سیاه می باشد که مربوط به خانواده اشراف زاده  روسی به نام" کورلوف ساپوژنیکوف" است که نسل به نسل در بین نیاکان این خانواده بوده است. همچنین در افسانه های دیگری آمده است که، هر کس این الماس سیاه را داشته باشد، به طور ابدی خوشبخت خواهد بود.

 

نحوه استفاده از محصول

  • عطر کورلوف را بهتر است که برروی مچ دست و زیر گلوو نقاط دیگری از بدن که محل نبض هستند، استفاده کنید تا رایحه آن برای شما مانگارتر باشد. بهتر است که هیچ وقت عطرها و ادکلن ها را بر روی لباس خود مستقیما نزنید، زیرا به دلیل چرب بودن، ممکن است که لک آن بر روی لباس شما بر جای بماند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران