تستر ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل
تستر ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل
تستر ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل
تستر ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل

تستر ادو تویلت مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل

Halloween Halloween Man Shot Tester Eau De Toilette For Men 125ml

خسوس دل پوزو

|

خسوس دل پوزو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

عطر مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man حجم 125 میل

  • به جز برند پاکو رابان، که یک از برندهای معروف و صاحب نام در صنعت عطر و ادکلن اسپانیا است، برند خسوس دل پوزو نیز، یکی دیگر از برندهای مشهور اسپانیایی می باشد. یکی از مدل های این برند معروف اسپانیایی به نام هالووین من، با رایحه شیرین و گرمی که دارد، شریک خوبی برای روزهای سرد سال می باشد. همانند عطر زنانه خسوس، شما می توانید عطر مردانه خسوس مدل هالووین من اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کرده و مهمان دلهای گرم خود کنید.

ویژگیهای تستر عطر مردانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Man 

  • این عطر خوش رایحه اسپانیایی به دلیل طبع گرمی که دارد، دوام و ماندگاری بالایی دارد و اسانس آن تا ساعت ها پس از استفاده، در فضا باقی می ماند. هالووین من، شیرینی رایحه اش را از مرکباتی که در فرمولاسیون ساخت آن به کار رفته است، می گیرد و با این شیرینی، لبخندی شیرین را بر لبان شما می نشاند.

معرفی تستر عطر مردانه خسوس دل پوزو مدلMan  Halloween

  • در سال 2012 مدلی دیگر از سری عطرهای برند خسوس دل پوزو وارد بازار عطر و ادکلن دنیا شد. این مدل که نسخه زنانه آن هم به نام هالووین  است، در دو اندازه 75 و 125 میل، در بازار موجود می باشد. شیشه آن به رنگ بنفش با درپوشی فلزی به رنگ نقره ای و جنسی محکم و مقاوم دارد. مطمئن باشید حتی اگر از دست شما هم بیفتد، هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.  با افشاندن این عطر بر بدن خود، بلافاصله رایحه خوش میوه هایی مثل پرتقال و گیاهان معطر را استشمام خواهید کرد. بعد از آن نوبت به استنشاق برگ بنفشه وزنجبیل ودارچین است تا کمی تندی را مهمان شامه شما کند. عطر لاوندر و مشک و عنبر، تکمیل کننده این رایحه سحرآمیز خواهند بود. ماندگاری زیاد این عطر باعث می شود تا ساعت ها شما افسون این ترکیب جادویی باشید. ما به خانم هایی که قصد خرید این هالووین مردانه سحرانگیزرا برای همسرانشان دارند، فروشگاه اینترنتی مو تن رو را معرفی خواهیم کرد.

معرفی برند خسوس دل پوزو

  • در سال 1946 خسوس دل پوزو در شهر زیبای مادرید، پایتخت اسپانیا، به دنیا آمد. او به عنوان یک طراح مد و لباس، در سال 1974 کار خود را شروع کرد. وی در سال 1989 جایزه معروف " کریستوبال بالنسیاگا" را از آن خود کرد. در فاصله بین سال های 1992 تا 2013، بالغ بر 27 مدل عطر و ادکلن توسط برند خسوس دل پوزو وارد دنیای تجاری عطر شد.

نحوه استفاده از محصول

  • اگر دوست دارید که این رایحه خوش را تا ساعت ها در مشام خود زنده نگه دارید و لذت کافی را از آن ببرید، به شما توصیه می کنیم که آن را با مقداری فاصله و بر روی نبض مچ دست و یا زیرگلو و حتی زیر زانوی خود اسپری کنید. هیچگونه حساسیتی هنگام استفاده از این عطر نخواهید داشت مگر اینکه، آنرا بر روی قسمت های آسیب پذیر بدن، مثل نقاطی که زخم باز دارند ویا در محل سوختگی که آسیب پذیراست، تست کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران