ریمل چشم High Impact کلینیک
ریمل چشم High Impact کلینیک

ریمل چشم High Impact کلینیک

Clinique High Impact Mascara

کلینیک

|

کلینیک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت ریمل کلینیک

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو،این ریمل با قیمت مناسب ارائه شده است که با خرید آن از با کیفیت بودن و اورجینال بودن اطمینان پیدا خواهید کرد.

خرید ریمل چشم کلینیک مدل High Impact

ریمل چشم مدل High Impact ،را به کسانی توصیه می کنیم که دوست دارند پس از استفاده اول از ریمل، تغییرات فوق العاده مژه هایشان را به وضوح ببینند و از داشتن مژه هایی بلند و مشکی، لذت ببرند.

خرید اینترنتی ریمل چشم کلینیک 

 اغلب محصولات آرایشی و بهداشتی را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو به صورت اورجینال خریداری کنید در حالی که وقت و هزینه کمتری هم صرف خواهید کرد. برای خرید اینترنتی ریمل چشم کلینیک مدل High Impact ، می توانید از مو تن رو اقدام نمایید و قبل از خرید این محصول یا هر محصول دیگر، ابتدا اطلاعات مربوط به آن ها رامطالعه کرده تا با اطمینان خاطر خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

معرفی ریمل چشم کلینیک

برند کلینیک در سال 1968 توسط شخصی به نام " ایولین لودر" بنیان گذاری شد. از ویژگی های مهم این برند این است که محصولاتی ضد آلرژی تولید می کند که کاملا ضد حساسیت هستند. این برند با توجه به شرایط جوی و نوع پوست مردم هر کشور، محصولات مربوط به آن منطقه را تولید می کند.

 محصولات کلینیک ساخت کشور آمریکا می باشند. ریمل کلینیک مدل ایمپکت، در بسته بندی پوکه ای به رنگ سبز و در حجم 8 میل ساخته و تولید شده است. تمام خانم ها در هر سنی که هستند حتی اگر چشم های حساس و آسیب پذیر دارند، می توانند از این ریمل استفاده کنند.

از ویژگیهای ریمل چشم کلینیک مدل High Impact، می توان به . حجم دهندگی و ماندگاری زیادی آن اشاره کرد. این ریمل تمام مژه های شما را یکی یکی بلند و ضخیم می کند و باعث می شود تا مژه ها پر و زیبا به نظر برسند. ضد حساسیت بودن این ریمل، استفاده از آن را برای چشم های حساس هم ممکن می سازد.

از دیگر خصوصیات ریمل ایمپکت: این ریمل ضد آب نمی باشد و شستشویی راحت دارد تمام مژه ها را ضخیم و مشکی می کند. پس از استفاده حالت مخملی به مژه ها می دهد و زیبایی چشمان را دو چندان می کند.

برس آن برای جدا کردن مژه ها بسیار مناسب است حال برای خرید ریمل چشم کلینیک مدل High Impact، فروشگاه اینترنتی مو تن رو یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

نحوه استفاده از ریمل چشم کلینیک مدل High Impact

بعد از خرید ریمل چشم کلینیک مدل High Impact، باید از این ریمل فوق العاده استفاده نمایید.قبل از هرکاری باید مژه های شما کاملا خشک و تمیز باشند. زدن مقداری پودر قبل از استفاده از ریمل روی مژه، به بلند تر نشان دادن و حجیم کردن مژه ها کمک می کند. سپس برس را به آرامی از پوکه در آورده از مژه های انتهایی به سمت بیرون بکشید تا کاملا حالت پیدا کنند و کم کم به سمت مژه های داخلی چشم بیایید. اگر دوست دارید تا مژه هایتان پر تر و بلند تر شوند می توانید پس از خشک شدن مژه ها، برای بار دوم هم این کار را تکرار کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران