مژه تکی جیول سایز  Short - GE-1501
مژه تکی جیول سایز  Short - GE-1501

مژه تکی جیول سایز Short - GE-1501

Jewel Extension Eyelash Model SHORT- GE1501

جیول

|

جیول

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT

مژه می تواند تاثیر بسیاری بر روی چهره ها داشته باشد و به همین دلیل در سبک های میکاپ امروزی، مژه و استفاده از مژه های مصنوعی بسیار مهم است. از آن جایی که مدل های بسیاری از مژه مصنوعی در بازار وجود دارد، این موضوع مهمی است که شما مژه متناسب با مدل و حالت چشم های تان را انتخاب کنید. از این رو فروشگاه اینترنتی مو تن رو، محصولی را برای شما در نظر گرفته که با استفاده از آن می توانید، به هدف خود نزدیک شوید. این محصول مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT نام داشته و می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی موتن رو تهیه نمایید. در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا می شویم.

برای خرید مژه مصنوعی ابتدا باید مدلی که مد نظر دارید و هم چنین موقعیتی که قصد استفاده از مژه مصنوعی را دارید، در نظر بگیرید. به طور مثال برای مهمانی ها و مراسم خاص از مژه های پر کار تر و برای روزهای عادی از مژه های معمولی تر استفاده می شود. مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT، از نوع مژه های شاخه ای است و با استفاده از آن می توانید برای تمامی مراسم، مژه های تان را به شکل دل خواه، طراحی کنید. مزیت استفاده از مژه های شاخه ای همین مورد است که می توانید آن ها را هر شکلی که می خواهید در بیاورید. به طور مثال اگر قصد رفتن به مراسمی خاص را داشته باشید با استفاده از مژه های بلند تر در گوشه خارجی چشم می توانید این کار را انجام دهید و یا اگر قصد استفاده از مژه مصنوعی برای روزهای عادی را دارید، فقط از مژه های دارای اندازه یکسان استفاده می کنید تا طبیعی ترجلوه کند.

ویژگی های مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT

  • سازگار با انواع چسب
  • ساخته شده از الیاف مصنوعی
  • عدم ایجاد حساسیت

معرفی مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT

مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT، ساخته شده از الیاف مصنوعی است؛ اما بیش ترین شباهت را به مژه های طبیعی دارد. مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT از نوع مژه های شاخه ای می باشد که در هر شاخه5 تار مژه با سایز کوچک می بینیم.

نحوه استفاده از مژه مصنوعی جیول سایز GE-1501-SHORT

برای استفاده از این مژه ابتدا باید چسب مناسب را انتخاب نمایید که پیشنهاد ما به شما استفاده از چسب های بی رنگ است. این چسب ها در ابتدا رنگی بوده و پس از خشک شدن، کاملا بی رنگ و شفاف می شوند. برای استفاده از چسب ابتدا باید مقداری از آن را روی یک سطح صاف و تمیز بریزید و سپس با خلال دندان یا هر وسیله نوک تیز دیگر، مقدار کمی از چسب را روی مژه مصنوعی بزنید. هنگامی که به تراکم مورد نظر خود رسیدید، نوبت به زدن ریمل می رسد. االبته افرادی که مژه های صاف دارند، قبل از گذاشتن مژه مصنوعی باید ابتدا از فر مژه استفاده نمایند و سپس مژه مصنوعی را روی چشم های شان بگذارند. استفاده از ریمل نیز در مرحله آخر توصیه می شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران