فلوئید ضد آفتاب ضد پیری SPF50 مناسب چروک های سطحی اوسرین 50 میل
فلوئید ضد آفتاب ضد پیری SPF50 مناسب چروک های سطحی اوسرین 50 میل

فلوئید ضد آفتاب ضد پیری SPF50 مناسب چروک های سطحی اوسرین 50 میل

Eucerin Anti Age Fluid Spf50 For Surface Wrinkles 50ml

اوسرین

|

اوسرین

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل

برای جلوگیری از ایجاد و یا پیشرفت لک ها و چین و چروک های پوستی، حتما باید از یک ضد آفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید. حال اگر این ضد آفتاب دارای ویژگی ضد چروک هم باشد، بسیار مؤثر تر و بهتر عمل می کند. فلوئید ضد آفتاب اوسرین که برای از بین بردن چروک های سطحی در نظر گرفته شده است یکی دیگر از محصولات با کیفیت و خوش قیمتی می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی مو تن رو به صورت اورجینال برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. با خرید فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل، از این فروشگاه می توانید همیشه جوان و شاداب باشید و همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل، بسیار مناسب با کیفیت آن ارائه شده است.

ویژگی های فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل

ضد آفتاب اوسرین ساخت کشور آلمان می باشد که به صورت پمپی و در حجم 50 میل موجود می باشد. این ضد آفتاب کاملا بی رنگ بوده و حالت فلوئیدی دارد که با داشتن بافت سبک و ماندگاری بالا و به دلیل ضد آب و تعریق بودن، تا ساعتها روی پوست می ماند و از ایجاد چروک های سطحی پوست جلوگیری می کند. عطر و رایحه ای ندارد و ضد حساسیت های پوستی می باشد. از همه مهم تر اینکه، در این محصول هیالورونیک اسید وجود دارد که ماده ای ضد چروک و ضد پیری می باشد و نقش آنتی اکسیدان را دارد که پوست را در مقابل اشعه های مضر UV محافظت می کند. این ضد آفتاب برای تمام انواع پوست مناسب می باشد و همه خانم ها در صورت تمایل می توانند نوع اورجینال آن را از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایند. از مهمترین ویژگی های فلوئید می توان به رطوبت رسانی مناسب پوست، جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک اشاره کرد. با خرید فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل، کالایی که ضامن سلامتی شما است ر برای خود به ارمغان اورید.

خرید اینترنتی فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل

برای معتبر بودن لزوما نیاز به داشتن سابقه بالا نمی باشد بلکه اصل بر کیفیت محصولات می باشد که باعث می شود خریداران به مشتریان همیشگی تبدیل شوند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو دقیقا مصداق همین موضوع می باشد. با اینکه چند سالی بیشتر از تأسیس فروشگاه اینترنتی مو تن رو نمی گذرد اما در همین مدت توانسته با تکیه بر ارائه برترین برندها با کیفیت و قیمت شایسته و امکاناتی از قبیل تحویل آسان محصولات آرایشی درب منزل، آن هم در کمترین زمان ممکن، از اعتبار بالایی در بین مصرف کنندگان و مشتریان خود برخوردار شود. مجموعه ای بی نظیر از تمام برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت و اورجینال از هر آنچه که ممکن است نیاز داشته باشد، برای شما آماده شده است تا با صرف کمترین هزینه و وقت و به راحتی آنها را درب منزل خود دریافت نمایید. با خرید اینترنتی فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل، خاطره ای خوش را برای خود به ارمغان آورید.

نحوه استفاده از فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل

بعد از خرید فلوئید ضد آفتاب ضد پیری اوسرین با SPF 50 مناسب چروک های سطحی 50 میل، حالا نوبت به استفاده از آن رسیده است. 20 تا 30 دقیقه قبل از رفتن زیر نور آفتاب، مقداری از ضد آفتاب را روی پوست تمیز خود بزنید و کاملا ماساژ دهید تا جذب شود. هر دو ساعت یکبار باید تمدید شود تا از بروز چروک و لک های پوستی جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران