اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل
اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

Cyclax Self Tan Bronze Spray 250 Ml

سایکلکس

|

سایکلکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس از برنزه کننده های بدون آفتاب می باشد که نیازی به نور خورشید برای اثر کردن نخواهد داشت، به همین دلیل با استفاده از این اسپری دیگر لازم نیست نگران عوارض خورشید بر روی پوست تان باشید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید علاوه بر تحمیل هزینه های اضافی، همیشه عوارضی را به همراه خود خواهد داشت. برای برنزه شدن با نور خورشید راه های مختلفی وجود دارد، یکی از این راه ها استفاده از اسپری هایی است که حساسیت پوست را نسبت به نور خورشید افزایش می دهند و به همین دلیل منجر به برنزه شدن پوست خواهند شد که در این حالت همیشه عوارضی ناخواسته به وجود خواهد آمد. پس اگر به دنبال راه حلی مطمئن و بدون هیچ عوارضی هستید،  خرید اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

ویژگی های اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

پوشش کامل و یک دست

تاثیرگذاری فوق العاده

کاربری آسان

آب رسانی به پوست

بدون نیاز به آفتاب

بدون عوارض جانبی

معرفی اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل، از دسته اسپری هایی می باشد که نیازی به نور خورشید ندارد. اگر قصد دارید پوست خود را برنزه کنید، تنها کافی است مقداری از آن را اسپری کرده و روی کل بدن تان پخش نمایید.این اسپری نسبت به دیگر محصولات هیچ گونه عوارضی را نخواهد داشت و کاملا بی ضرر است. ترکیبات این اسپری به گونه ای است که پوست را آب رسانی کرده و رطوبت آن را تامین می کند.

برند سایکلس

این برند توسط خانم همیمینگ در سال 1896 تاسیس شده است. در ابتدا این برند تنها به ارائه خدمات زیبایی پوستی می پرداخت. البته برند سایلکلس یک سال پس از تاسیس این واحد پوست و زیبایی تشکیل شد و در سال 1902 نیز به صورت رسمی به فروش محصولات خود پرداخت. جالب است بدانید که نام این برند از جزیره ای به نام Cyclades در یونان گرفته شده است. مورد جالب دیگری که در مورد محصولات این برند وجود دارد این است که در گذشته هیچ کس به جز متخصصین این برند، از فرمولاسیون محصولات آگاهی نداشت وهم چنین فرمولاسیون تنها به مشتریان خصوصی که از محصولات خریداری می کردند، عرضه می شد؛ اما امروز فرمولاسیون تولیدی این محصولات جنبه عمومی دارد.

نحوه استفاده از اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

برای استفاده از این اسپری کافی است، ابتدا مقداری از آن را به پوست خود اسپری نمایید و سپس با استفاده از کف دست، آن را بر روی کل بدن تان پخش کنید.

اسپری برنزه کننده self tan سایکلکس 250 میل

این اسپری مناسب افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند در معرض نور خورشید قرار بگیرند و یا دارای حساسیت های شدید پوستی نسبت به نور خورشید  هستند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران