فرمژه فیشر مدل C2
فرمژه فیشر مدل C2

فرمژه فیشر مدل C2

Fisher Eyelash Curls Model C2

فیشر

|

فیشر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید فرمژه فیشر مدل C2

آیا می خواهید مژه هایتان بلندتر و ضخیم تر شوند، چشم های گسترده تر و روشن ترداشته باشید؟ محصولات آرایشی را می‌توان جزء مهم‌ترین محصولات برای خانم‌ها دانست و ازآنجاکه چهره دارای قسمت‌های مختلفی مانند لب، چشم، ابرو، گونه و مژه است، مستلزم این است که برای هرکدام محصولات جداگانه آرایشی تهیه شود. مژه‌های چشم نیز نیازمند محصولی مخصوص به خود هستند و اگر شما نیز می‌خواهید جزء آرایشگرهای حرفه‌ای باشید، محصول فر مژه فیشر مدل C2به شما پیشنهاد می‌شود؛ اما این محصول چه‌کاری بر روی مژه‌های شما انجام می‌دهد؟

 

ویژگی‌های مهم فرمژه فیشر مدل C2

  • دارای طراحی شیک
  • سبک و راحت
  • راحتی در استفاده
  • کیفیت مناسب
  • حالت‌دهی به مژه
  • دارای دسته آرگونومیک برای استفاده آسان

 

معرفی کالا فرمژه فیشر مدل C2

این محصول، یک وسیله کاربردی جهت تغییر حالت مژه‌های چشم است و به‌راحتی می‌توانید مژه‌هایتان را به زیباترین مژه‌ها تبدیل کنید! کار با محصول فر مژه فیشر مدل C2به حدی راحت است که حتی خانم‌هایی که تاکنون آرایشی انجام ندادند نیز می‌تواند با آن کار کنند. تنها مهارتی که برای استفاده از فر مژه فیشر مدل C2نیاز دارید، تمرکز بالا است که با چند بار تمرین قطعاً می‌توانید به آن دست پیدا کنید. فر مژه فیشر مدل C2بسیار مناسب کسانی است که مژه‌های نرم دارند حتی خانم‌هایی که به‌تازگی مژه کاشته‌اند نیز می‌توانند از این محصول پرکاربرد استفاده کنند. فر مژه تولیدشده توسط برند فیشر، مژه‌های چشمانتان را به حالت موج درمی‌آورد. از فر مژه خصوصاً برای مهمانی‌های خاص و یا عروسی‌ها زیاد استفاده می‌شود و حتی روی حالت چشمان شما نیز تأثیرگذار است. به‌وسیله فر مژه، دیگر نیازی به مژه مصنوعی نخواهید داشت. فر مژه فیشر مدل C2یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است و حالت طبیعی و زیبایی به مژه‌های شما بعد از استفاده خواهد داد.

 

معرفی برند فیشر

یکی از برندهای نام‌آشنای جهان، برند فیشر است. این برند که سال‌ها است در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند، سعی کرده است بیشتر تمرکز خود را بر روی کیفیت محصولات به همراه قیمت مناسب بگذارد. برند فیشر در انگلستان و توسط بنیان‌گذاران و علاقه‌مندان به زیبایی تأسیس‌شده است.

 

نحوه استفاده از فرمژه فیشر مدل C2

اگر مژه‌های صاف دارید:

 بهتر است قبل از ریمل زدن، با استفاده از فر مژه به مژه‌هایتان حالت دهید جهت حالت‌دهی بهتر، بعد از خشک شدن ریمل، مجدد از فر مژه استفاده کنید.

اگر مژه‌های نازکی دارید:

 تنها یک‌بار قبل از ریمل زدن از فر مژه استفاده کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران