کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل
کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

Biotal Hair Remover Cream 100ml

بیوتال

|

بیوتال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

وجود موهای زائد در بدن خانم ها، بدترین اتفاق ممکن است! راه های زیادی برای از بین بردن موهای بدن وجود دارد اما هر کدام ممکن است باعث ایجاد حساسیتی در پوست شود. خصوصا پوست های حساس که احتمال دچار شدن به مشکلات پوستی را افزایش می دهد. کرم موبر بدن را می توان یکی از نیازهای هر خانمی دانست. از آنجا که داشتن پوستی صاف و یکدست آرزوی هر خانمی است، بنابراین باید برای رسیدن به این خواسته  از محصولات با کیفیت و معتبر می توان استفاده کرد.

 

ویژگی های مهم کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

  • مدت زمان تاثیرگذاری بالا
  • دارای عصاره آلوئه ورا
  • مناسب پوست حساس
  • حاوی ویتامین E
  • خاصیت مرطوب کنندگی

 

معرفی کالا کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

یکی از محصولاتی که می تواند در این زمینه به خانم ها کمک کند، محصول کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال است که در حجم 100 میل تولید شده است. این محصول برای تاثیرگذاری تنها به مدت 5 دقیقه زمان نیاز دارد تا پوستی صاف و بدون هیچگونه اثری از مو را برای شما به ارمغان بیاورد. کرم های موبر هر کدام دارای خاصیت و کیفیت های متفاوتی هستند که کرم موبر بدن بیوتال، علاوه بر خاصیت از بین بردن موهای بدن، خاصیت مرطوب کنندگی را نیز در خود دارد.برند بیوتال در این محصول از عصاره  گیاه آلوئه ورا برای التیام بخش بودن و لطافت پوست و همچنین از ویتامین E  برای شادابی پوست استفاده کرده است. ویتامین Eموجود در کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل، به شاداب سازی و همچنین جوانسازی پوست نیز کمک زیادی می کند. یکی از ویژگی های بسیار مهم محصول کرم موبر بدن بیوتال، مدت زمان تاثیرگذاری این محصول است که جالب است بدانید بعد از استفاده، تنها به مدت 5 دقیقه زمان نیاز است تا پوستی یکدست و صاف را داشته باشید! همچنین کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل ضد حساسیت است و برای پوست های حساس تولید شده است. البته نوعی دیگر از این محصول وجود دارد که برای پوست خشک می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را تهیه کنید.

 

معرفی برند بیوتال

این برند در زمینه تولید محصولات موبر، فعالیت زیادی دارد. یکی از ویژگی های محصولات برند بیوتال، استفاده از ویتامین ها و عصاره های گیاهی در ترکیبات خود است. برند بیوتال با حفظ کیفیت محصولات گیاهی خود، برندی معروف در بین خانم ها است. 

 

نحوه استفاده از کرم موبر بدن پوست حساس بیوتال 100 میل

تمام نواحی بدن را به خوبی به این کرم آغشته کنید و سپس بعد از مدت زمان 5 دقیقه آن را شستشو دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران