کاندوم مدل Classic Fungless کاپوت بسته 12 عددی
کاندوم مدل Classic Fungless کاپوت بسته 12 عددی

کاندوم مدل Classic Fungless کاپوت بسته 12 عددی

Kapoot Condoms Model Classic Lubricated 12pcs

کاپوت

|

کاپوت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم کاپوت مدل Classic Fungless  بسته 12 عددی

کاندوم کاپوت مدل Classic Fungless یکی از محصولات خوب شرکت کاپوت است که برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اینکه زوجین رابطه ای لذت بخش و شیرین داشته باشند، باید از ابزاری مناسب استفاده کنند که بسیار ایمن و بی خطر باشد و استفاده همیشگی یا طولانی مدت از آن، آسیبی را برای بدن نداشته باشد. یکی از این ابزار ها کاندوم می باشد که اگر از نوع با کیفیت آن استفاده شود، بسیار روشی ایمن می باشد و از بارداری های ناخواسته و انتقال عفونت و قارچ جلوگیری می کند. شما هم می توانید برای سفارش این محصول اورجینال، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کنید.

اگر می خواهید تا از کاندومی استفاده کنید که ضد حساسیت بوه و از انتقال قارچ و انواع عفونت، جلوگیری کند، این محصول کاملا مناسب شماست. این محصول بسیار بهداشتی بوده و باعث می شود تا PH محیط واژن را تنظیم کند و در نتیجه هیچ میکروبی وارد اندام شما نشود.

نوع اورجینال این محصول ساخت ایران بوده و در بسته بندی 12 تایی موجود می باشد. جنس آن از لاتکس بسیار نرم و طبیعی می باشد که در برابر پاره شدن مقاوم می باشد. از نوع کاندوم های کلاسیک و ساده است که هیچ طرح و نقشی ندارد ولی ضد بیماری قارچ می باشد. به دلیل داشتن مواد لیز کننده لوبریکنت، واژن را از خشکی رها ساخته و از رابطه های دردناک خبری نیست. حاوی عصاره هایی مثل: درخت چای، کالاندولا و آلوئه ورا می باشد که از عفونت و سرایت آن، جلوگیری می کند. با داشتن بوی خوش، لذت رابطه را بیشتر کرده و احساسی دلپذیر به طرفین می دهد. شما هم اگر اندام حساسی دارید و سریعا به قارچ و عفونت دچار می شوید، می توانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید.

تمام کاندوم ها را باید زمانی که طرفین به اوج لذت می رسند و آلت جنسی آقایان در حالت نعوظ قرار میگیرد، استفاده کرد. برای اطمینان از سوراخ نبودن کاندوم، باید قبل از استفاده، در آن فوت کنید اگر سوراخ باشد کاملا متوجه می شوید. برای جلوگیری از پارگی کاندوم ها، باید به دور از تابش مستقیم آفتاب و در محل خشک و خنک نگهداری کنید. قابل ذکر است سایر محصولات بهداشتی مانند، نوار بهداشتی، پوشک بزرگسال، تامپون، ژل و اسپری زناشویی و... نیز در دسته بندی بهداشت شخصی در سایت موجود می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران