اسپری نرم کننده موی کراتینه شوآرتزکف پروفشنال مدل FIBERFORCE BC حجم 150 میل
اسپری نرم کننده موی کراتینه شوآرتزکف پروفشنال مدل FIBERFORCE BC حجم 150 میل

اسپری نرم کننده موی کراتینه شوآرتزکف پروفشنال مدل FIBERFORCE BC حجم 150 میل

Schwarzkopf-Keratin-Conditioner-Spray-Model-Fibeforce-BC-150ml

شوآرتزکف پروفشنال

|

شوآرتزکف پروفشنال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اسپری نرم کننده موی شوارتزکف پروفشنال  کراتینه FIBERFORCE BC حجم 150 میل

اگر برای از بین بردن مشکل شکنندگی و نازکی موهایتان به دنبال محصولی با کیفیت و مؤثر هستید این اسپری به عنوان یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این محصول باعث لطافت و نرمی موهای شما شده و از ایجاد زبری و خشکی موهای شما جلوگیری می کند. همچنین به دلیل داشتن مواد خاصی که در فرمولاسیون آن به کار رفته، از وزی مو جلوگیری می کند. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و به دنبال راه حلی مناسب برای آن می گردید، پیشنهاد می کنیم تا به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کرده و با قیمتی مناسب این اسپری اورجینال را سفارش دهید.

 

ویژگیهای اسپری نرم کننده موی شوارتزکف پروفشنال  کراتینه FIBERFORCE BC حجم 150 میل

اسپری نرم کننده شوارتزکف به دلیل داشتن ویژگی رطوبت رسانی و آبرسانی باعث می شود تا موهای بسیار آسیب دیده و خشک کاملا بازسازی و احیا شوند. 

 

معرفی اسپری نرم کننده موی شوارتزکف پروفشنال کراتینه FIBERFORCE BC حجم 150 میل

این محصول ساخت کشور آلمان  و دارای حجم 150 میل می باشد که دریک قوطی مشکی با درب سفید بسته بندی شده است. به دلیل داشتم ماده کراتین میکرونی لطافت و نرمی به همراه شفافیت مهمان موهای شما خواهد شد. همچنین خانم هایی که به دلیل استفاده از رنگ مو و مواد دکلره دچار خشکی و آسیب دیدگی مو شده اند، با استفاده از این اسپری کمک بزرگی به ترمیم دوباره موهایشان می کنند. این اسپری برای تمام موها از نرمال گرفته تا چرب و خشک مناسب می باشد. اگر شما هم دوست دارید تا این محصول اورجینال را تهیه کنید و موهایتان را آبرسانی کنید، بهترین انتخاب فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشد.

 

برند استوری شوارتزکف

کارخانه جدید شوارتزکف در سال 1908 افتتاح گردید که در این کارخانه محصولاتی از قبیل چند مدل شامپو، صابون، دستمال تمیزکننده آرایش و پودر مخصوص دندان بود.

 

نحوه استفاده از اسپری نرم کننده موی شوارتزکف پروفشنال  کراتینه FIBERFORCE BC حجم 150 میل

بعد از حمام کردن و تمیز شدن موها می توانید از این اسپری به میزان لازم روی تمام موها پخش کنید تا همه جا پوشش داده شود. به خانم هایی که موهای رنگ شده دارند توصیه می کنیم به ساقه موها که خشک تر است، مقدار بیشتری از محصول را اسپری کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران