تونیک ضد شوره موی مردانه شوآرتزکف پروفشنال مدل 3D Men حجم 150 میل
تونیک ضد شوره موی مردانه شوآرتزکف پروفشنال مدل 3D Men حجم 150 میل

تونیک ضد شوره موی مردانه شوآرتزکف پروفشنال مدل 3D Men حجم 150 میل

Schwarzkopf-Anti-Hair-Fall-Tonic-Model-3D-Men-50ml

شوآرتزکف پروفشنال

|

شوآرتزکف پروفشنال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید تونیک ضد شوره موی شوارتزکف پروفشنال مردانه 3D MEN حجم 150 میل

تمام افرادی که موهای چرب و به طور کلی پوست چربی دارند، از مشکل شوره مو شکایت دارند. چرا که این مسئله باعث می شود تا اعتماد به نفس آنها پایین بیاید و همیشه از ریزش شوره های سفید و نمودار بودن آن بر روی لباس هایشان ناراضی باشند. به همین منظور کمپانی شوارتزکف شامپویی طراحی کرده که مشکل شوره مو را به سرعت از بین برده و موهایی سالم و شفاف را به شما ارزانی می دارد. اگر شما هم با مشکل شوره سر مواجه هستید و دوست دارید که این محصول معجزه گر و اورجینال را سفارش دهید، می توانید با فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.

 

ویژگی های تونیک ضد شوره موی شوارتزکف پروفشنال مردانه 3D MEN حجم 150 میل

این تونیک در مدت زمان کوتاهی مشکل شوره سر شما را حل خواهد کرد و شما را از شر این پوسته های سفید رنگ خلاص خواهد کرد. حجم آن هم بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

 

معرفی تونیک ضد شوره موی شوارتزکف پروفشنال مردانه 3D MEN حجم 150 میل

این محصول آلمانی در بطری سیاه رنگ با دربی سبز قرار گرفته است که روی آن به ویژگی ضد شوره بودن اشاره شده است. وجود ویتامین B5 و زینک پیریتیون موجود در این تونیک باعث می شود تا در کوتاهترین زمان ممکن شوره سر را رفع کند. تمام آقایان که موهای چرب و شوره دار دارند بدون محدودیت سنی می توانند از این محصول استفاده کنند. اگر شما هم هنوز برای این مشکل خود راه چاره ای نیندیشیده اید، پیشنهاد می کنیم تا این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید.

 

برند استوری شوارتزکف

شرکت شوارتزکف توانست در سال 1974 محصولات خود را که به صورت اسپری بودند، از گازهای زیان آور برای محیط زیست خارج سازد، که این امر در صنعت کشور آلمان بسیار مهم بود.

 

نحوه استفاده از تونیک ضد شوره موی شوارتزکف پروفشنال مردانه 3D MEN حجم 150 میل

هفته ای دو بار می توانید به هنگام حمام رفتن مقداری تونیک ضد شوره را به موهای خیس خود آغشته کنید و چند دقیقه ماساژ دهید و بعد کاملا آبکشی کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران