پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 1 مدل 022-قرمز
پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 1 مدل 022-قرمز

پستانک سر گرد درب دار سوییت بیبی شماره 1 مدل 022-قرمز

Sweet Baby Pacifier Model 822 No 1-Red

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پستانک سرگرد سوییت بیبی درب دار شماره 1 مدل 022- قرمز

پستانک یکی از جدید ترین وسایلی که برای کودکان تهیه می‌شود تا، در مواقع اضطراری آن ها را آرام کند. همه کودکان به دلیل داشتن نیاز غریزی به مکیدن علاقه خاصی به پستانک نیز دارند. اگر هنوز شما پستانک مناسب برای کودک تان را تهیه نکرده اید، در ادامه همراه ما باشید تا یک نمونه از با کیفیت ترین پستانک ها را به شما معرفی نماییم. جهت خرید پستانک سرگرد سوییت بیبی می توانید ، این محصول را بصورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید در ادامه با ویژگی‌های این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد. برای خرید هر نوع پستانک ابتدا باید به مواد اولیه آن توجه ویژه ای نمایید. پستانک های سرگرد در دار سوئیت بی بی مدل 022 ساخته شده از بهترین مواد اولیه هستند و برای کودک شما هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. از طرفی این پستانک از نوع سرگرد بوده که بیش ترین شباهت را به سینه مادر دارد و اگر کودک شما این مدل را ترجیح می دهد، می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های پستانک سرگرد سوییت بیبی درب دار شماره 1 مدل 022- قرمز

  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  •  دارای سر گرد
  • درب دار

معرفی پستانک سرگرد سوییت بیبی درب دار شماره 1 مدل 022- قرمز

پستانک درب دار سوئیت بیبی مدل ،022 ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد به همین دلیل برای استفاده از آن هیچ نگرانی نخواهید داشت؛ از این بابت که ممکن است در برخی از پستانک ها مواد غیرمجاز وجود داشته باشد. حتما به مواد اولیه ای که برای ساخت پستانک ها استفاده می شود، توجه کنید؛ زیرا در صورت وجود حتی مقدار بسیار کمی مواد غیر مجاز مانند فتالات و یا pba، اختلال در قلب، رشد، سیستم عصبی و... را به وجود می آورد. این پستانک، بیش ترین شباهت را به نوک سینه مادر دارد و به همین دلیل برای کودکانی که به دنبال این نوع پستانک هستند، توصیه می‌شود. به دلیل وجود داشتن درب در این پستانک رعایت بهداشت آن  نیز بسیار آسان تر از دیگر مدل ها می باشد.

 

نحوه استفاده از پستانک سرگرد سوییت بیبی درب دار شماره 1 مدل 022- قرمز

برای استفاده از هر نوع پستانک رعایت بهداشت آن از همه چیز مهم تر است. برای رعایت بهداشت پستانک یکی از ساده ترین راه ها، شستن آن قبل و بعد از استفاده می باشد. از آن جایی که کودکان مدام پستانک را از دهان خود به بیرون پرتاب می کنند، حتماً باید به این موضوع توجه کنید و بر اثر حواسپرتی پستانک که افتاده روی زمین را دوباره در دهان کودک قرار ندهید. به صورت کلی بهترین زمان برای استفاده از همه نوع پستانک،  تا قبل از دو سالگی است؛ حتی در دوران یک سالگی هم باید سعی کنید تنها در مواقع اضطراری از پستانک استفاده نمایید؛ زیرا پستانک تنها وسیله ای است که برای آرام کردن کودک در شرایط خاص، کاربرد دارد. اگر سر پستانک دچار خراش پارگی یا تغییر بو و مزه دیگر غیر قابل استفاده نیست.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران