زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190
زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190
زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190
زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

Sweet Baby Pacifier Chain Model 190

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

پستانک یکی از وسایلی است که برای آرام کردن کودکان تا قبل از 1 سالگی، کاربردهای بسیاری دارد. برای استفاده از پستانک، بند یا زنجیر، پرکابردترین وسیله جانبی است که در کنار پستانک می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول در بازار دارای مدل ها و برندهای متفاوتی می باشد، به همین دلیل ممکن است برخی از شما هنگام انتخاب همین محصول معمولی نیز، دچار سردگمی شوید. اگر شما نیز برای انتخاب مردد هستید، ما پیشنهادی ویژه برای شما داریم. زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190، محصول پیشنهادی ما به شما است که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه نمایید. در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد.

خرید زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

برای زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190، لازم نیست هیچ نگرانی داشته باشید؛ زیرا این محصول ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد و هیچ مشکلی را برای کودک شما ایجاد نخواهد کرد. مواد اولیه ای که برای تهیه زنجیر پستانک مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است؛ زیرا این محصول به صورت مستقیم با پوست کودک در ارتباط می باشد و حتی ممکن است در اثر شیطنت نوزاد شما به صورت اشتباهی نیز وارد دهان او گردد. پس توجه به مواد اولیه در این محصول نیز بسیار مهم می باشد. زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190، از جمله محصولاتی است که می توانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید.

ویژگی های زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

  • ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه
  • طراحی فانتزی
  • دارای حلقه واسط

معرفی زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190

زنجیر پستانک سوییت بیبی مدل 190، ساخته شده از بهترین مواد اولیه می باشد. موادی که در ساخت این زنجیر مورد استفاده قرار گرفته، هیچ حساسیت و مشکلی را نیز برای کودک شما ایجاد نخواهد کرد و سری آن تشکیل شده از عروسک های انیمیشنی می باشد. رنگ این پستانک سفید بوده و به همین دلیل قابلیت ست شدن با انواع لباس ها را خواهد داشت. استفاده از زنجیر برای پستانک می تواند به شما کمک کند که بهداشت پستانک را بهتر رعایت کنید؛ زیرا اغلب کودکان عادت دارند، پس از استفاده پستانک آن را به بیرون از دهان خود پرتاب کنند؛ اما اگر از زنجیر پستانک استفاده نمایید، کودک توانایی پرتاب کردن آن به بیرون را نخواهد داشت.

برند سوئیت بیبی

سوئیت بیبی برندی ترکیه ای است که از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز، توانسته موفقیت های بسیاری را به دست بیاورد. این برند با تکیه بر استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه به تولید محصولات خود می پردازد و به همین دلیل مشتریان بسیاری را از سرتاسر جهان دارد. حدودا 23 کشور، خریدار محصولات این برند هستند که از میان آن ها 8 مورد به کشورهای اروپایی مربوط می شود. وجود کشورهای اروپایی در لیست مشتری های برند سوئیت بیبی، می تواند به تنهایی نشان دهنده کیفیت محصولات این برند باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران