سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350
سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

Sweet Baby Baby Bottle Spare Model 350 No 1

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

سرشیشه یکی از محصولات جانبی در هنگام خرید شیشه شیر محسوب می شود. سرشیشه هایی که به صورت آکبند روی بطری های شیشه شیر وجود دارد پس از گذشت مدت زمان معینی قابلیت استفاده خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل شما باید یک یا چند سر شیشه شیر اضافه داشته باشید. سر شیشه ها نیز مانند دیگر محصولات مربوط به کودکان دارای تنوع بسیاری هستند، به همین دلیل ما با معرفی یک محصول با کیفیت به شما، قصد کمک کردن در داشتن انتخابی بهتر را داریم. سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350، محصول پیشنهادی ما به شما است که در ادامه با ویژگی های آن بیش تر آشنا خواهیم شد. برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.

خرید سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

برای تعویض سر شیشه شیر، شرایط خاصی وجود ندارد و بسته به میزان استفاده شما از شیشه شیر می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال کسانی که از شیشه شیر کم تر استفاده می‌کنند ؛طبیعتاً مدت زمان بیش تری از شیشه شیر با سر شیشه آکبند استفاده خواهند کرد؛ اما افرادی که هر روز و یا روزی چند بار از شیشه شیر آکبند خود استفاده می کنند، پس از 12 ماه باید سر شیشه را با یک سرشیشه جدید تعویض نماید. سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350، از جمله محصولاتی است که می توانید از آن بدون هیچ نگرانی استفاده نمایید.

ویژگی های سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  • سر گرد
  • مناسب نوزادان 0 تا 6 ماه

معرفی سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350

سرشیشه سرگرد سوئیت بیبی شماره 1 مدل 350 ساخته شده از بهترین مواد اولیه می‌باشد. این سرشیشه مناسب نوزادان 0 تا 6 ماهه بوده و دارای سرگرد است. اگر در سر شیشه شیر، مواد غیر مجاز وجود داشته باشد، کودک شما به سرعت بیمار شده و برای او مشکلات جبران ناپذیری به وجود می آید. پس به جنس مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت شیشه شیرها توجه بسیاری نمایید. سر شیشه سر گرد سوییت بیبی شماره 1 مدل 350، از جنس سیلیکون می باشد و به همین دلیل طول عمر بیش تری نسبت به جنس های لاتکس خواهد داشت. به صورت کلی سرشیشه شیرها به دو نوع لاتکس و سیلیکونی تقسیم بندی می شوند که جنس سیلیکونی از لاتکس محبوب تر است؛ زیرا لاتکس در برخی از موارد می تواند منجر به بروز حساسیت در کودکان گردد.

برند سوئیت بیبی

سوئیت بیبی برندی ترکیه ای است که  از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز، توانسته موفقیت های بسیاری را به دست بیاورد. این برند همواره از با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و هم چنین، بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها، توانسته محصولات خود را به 23 کشور دنیا بفروشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران