شامپو زغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل
شامپو زغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

شامپو زغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

Bencer Charcoal Shampoo For All Type Of Hairs 300ml

بنسر

|

بنسر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید شامپو ذغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

شامپو ذغالی بنسر یکی دیگر از محصولات شوینده پوست سر و موها می باشد که ساخت داخل کشور می باشد و برای پاکسازی عمیق موها بسیار مناسب است. این شامپو از نمونه های خارجی ارزان تر می باشد در حالی که از نظر کیفیت به راحتی با آنها رقابت دارد و در مقام شایسته ای قرار دارد. شما هم در صورت تمایل به خرید این شامپوی سیاه رنگ، از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش خود را انجام دهید و صاحب موهایی شاداب و با طراوت باشید.

ویژگیهای شامپو ذغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

از بین برده شوره سر، پاک کنندگی عمیق پوست سر و موها از آلودگی ها و چربی ها، از بین بردن التهاب و حساسیت پوستی، آبرسانی و جلوگیری از خشکی مو از مزایای استفاده از این شامپوی سیاه می باشند.

معرفی شامپو ذغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

این شامپوی ایرانی در یک بطری و به اندازه 300 میل بسته بندی شده است که به دلیل داشتن کربن فعال و ذرات ذغال، برای پاکسازی عمیق موها و پوست سر به کار برده می شود و آنها را از آلودگی و چربی های محیطی دور می سازد. استفاده روزانه از این شامپو به از بین بردن شوره سر کمک فراوانی می کند و با داشتن روغن درخت چای، به کنترل چربی پوست سر و از بین بردن خشکی موها و آبرسانی به موها، کمک شایانی خواهد کرد. گیاه مرزه کوهی هم برای از بین بردن باکتری مناسب است و خاصیت انتی باکتریال دارد تا پوست سر را ضد عفونی کند. عصاره لیمو هم که از ایجاد جوش های ریز پوست سر جلوگیری کرده  و خاصیت ضد التهاب و آنتی اکسیدان دارد که هم پوست سر را خنک می کند و هم آن را تغذیه و محافظت می نماید. هم خانم ها و هم آقایان با هر نوع مویی که دارند می توانند این محصول را استفاده کنند و موهایی سالم و زیبا داشته باشند.

برند استوری بنسر

در سال 1395 کمپانی بنسر که شرکتی جوان و خلاق به حساب می آمد، تا با داشتن 4 هدف و اصل مشتری مداری، رشد و توسعه، کار گروهی و استفاده از دانش و فناوری به روز، محصولات بهداشتی و سلامتی جدیدی را تولید کنند که علاوه بر ایران، به کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی هم صادر شوند و در زمره شرکت های برتر دنیا قرار بگیرند.  این برند به دلیل داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات و همچنین کمک به افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصاد ملی، خیلی زود در مقام بهترین های کشور قرار گرفت که روز به روز در حال پیشرفت و نوآوری در ارائه کارهای خود می باشند. از سری محصولات بنسر می توان به خمیر دندان های ذغالی، خمیر دندان مخصوص روز و شب، خمیر داندان خاویار برای خانم ها و آقایان، نخ دندان نعنایی و ذغالی و شامپوهای بدن و موی ذغالی اشاره کرد که به راحتی با نمونه های اروپایی رقابت می کنند.

نحوه استفاده از شامپو ذغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

ابتدا موهای خود را در حمام کاملا خیس کنید بعد مقداری از شامپو را در دست ریخته و به موها آغشته نمایید و خوب ماساژ دهید تا پوست سر و موها کاملا تمیز شوند. این کار را به مدت 1 الی 2 دقیقه انجام دهید و سپس موها را با آب ولرم بشویید و آبکشی کنید. این شامپو را  می توانید به صورت روزانه استفاده کنید.

خرید اینترنتی شامپو ذغالی مناسب انواع مو بنسر 300 میل

شامپوی ذغالی بنسر را می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه کنید تا هم با خرید کالای ایرانی به توسعه اقتصاد ملی کمک کرده باشید و هم صاحب کالایی با کیفیت و قیمت مناسب شوید. شما می توانید قبل از خرید این شامپو، نام آن را درسایت مو تن رو جستجو کرده و از تمام ویژگیها و مشخصات فنی محصول آگاه شوید تا در صورت اینکه برای موهای شما مناسب باشد، آن را سفارش داده و به راحتی و بدون اتلاف وقت درب منزل دریافت نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران