شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت دهنده موی کلیر 200 میل
شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت دهنده موی کلیر 200 میل

شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت دهنده موی کلیر 200 میل

Clear Anti Dandruff Soft And Shiny Shampoo For Women 200ml

کلیر

|

کلیر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل

یک پیشنهاد خوب برای مو های بانوان با خرید شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل

هیچ‌کس شوره سر را دوست ندارد، مخصوصاً زمانی که در سر شما هستند. شامپو ضد شوره بانوان، مؤثرترین راه‌حل است. استفاده از شامپو ضد شوره بانوان از مزایای بسیاری برخوردار است. بسیاری از بانوان با استفاده از شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، به نتایج عالی دست پیداکرده‌اند. هر زن می‌خواهد موهایش تمیز، درخشان و براق باشد. داشتن موهای پوسته‌پوسته همراه با شوره سر یکی از دغدغه‌های اصلی برای بانوان است. پاسخ به این مشکل در دست ما است. اجتناب از شوره سر با استفاده و خرید شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، مؤثرترین راه ممکن است.

ویژگی‌های مهم شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل

بعد از خرید شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل این ویژگی ها در محصول شما موجود میباشد.

غنی‌شده با عصاره‌های گیاهی برای داشتن موهای سالم و جلوگیری از شوره سر

فرمولاسیون شده با گیاهان طبیعی و روغن‌زیتون؛ باعث تغذیه و تقویتی مو از ریشه تا نوک است

ایجاد درخشش در مو

مناسب برای استفاده بانوان

شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، یک سیستم مؤثر برای مبارزه با شوره سر و جلوگیری از بازسازی آن است. فرمول منحصربه‌فرد آن، غنی‌شده با عصاره‌های طبیعی 100٪ طبیعی زیتون، به‌آرامی پوست را پاک می‌کند و به ریشه‌کن کردن خارش و شوره سر کمک می‌کند و باعث داشتن موهای درخشان می‌شود.

شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، پوسته‌های قابل‌رؤیت را حذف می‌کند و مو را تمیز، مرطوب و تسکین می‌دهد.

نحوه استفاده از شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل

با خرید شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل نیاز است تا نحوه استفاده صحیح از این محصول را هم بدانید.

مقداری از شامپو را روی مو بریزید، به‌آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید و سپس مو را به‌طور کامل با آب بشویید.

شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، می‌تواند از شیوع شوره سر و دیگر بیماری‌های پوستی که روی پوست سر تأثیر می‌گذارد، کمک کند. مواد تشکیل‌دهنده فعال، کتوکونازول، یک داروی ضد قارچی است که باعث کنترل پوسته‌پوسته شدن موی سر می‌شود. هر بطری شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، دارای مواد تشکیل‌دهنده‌ای است که با یکدیگر کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که موهای شما سالم و 100٪ از پوسته‌پوسته شدن جلوگیری می‌کند. برای اطمینان از شستشوی فوق‌العاده، شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل را به رایحه و رنگ‌های شاداب باهم مخلوط می‌کنیم تا موهای شمارا زیبا و درخشان کند. پریتین روی (ZPT)، این راز مبارزه با شوره سر است که در شامپو ضد شوره بانوان درخشان کننده و حالت‌دهنده موی کلیر 200 میل، موجود است. این ماده مانع از ایجاد میکروب شوره سر و ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران