ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال حجم 150 میل
ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال حجم 150 میل

ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال حجم 150 میل

Biotal Lady Intime Genital Cleansing Gel 150ml

بیوتال

|

بیوتال

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال حجم 150 میل

ژل بهداشتی بانوان یائسه با حفظ بهداشت و سلامت بانوان یائسه خشکی ناحیه خارجی واژن را از بین می برد و آن را مرطوب می کند. این ژل ضد التهاب و حساسیت است. با استفاده از ژل بانوان یائسه ناحیه خارجی واژن ضد عفونی شده و همچنین بوی نامطبوع آن را از بین می برد. شما می‌توانید سایر محصولات بهداشتی مانند کاندوم، نوار بهداشتی و ... را نیز با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید.

قیمت و خرید ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال 150 میل

همزمان با افزایش سن در بانوان، پوست بدن آنها خشک می شود و برای مراقبت از پوست و حفظ بهداشت بدن مخصوصا ناحیه واژینال، باید از محصولات مخصوص دوران یائسگی استفاده کنند که بدن آنها سازگاری بیشتری دارد. ژل بهداشتی بیوتال مخصوص بانوان یائسه، یکی از این محصولات می باشد که به دلیل ایرانی بودن، از برندهای خارجی قیمت مناسبتری دارد و البته از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد. شما هم می توانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه نمایید و ضامن بهداشت و سلامت خود باشید.

ویژگی‌های ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال 150 میل

تمیزی و بهداشت بدن، دارای PH 4.5 ، ضد عفونی و ضد خشکی بدن، دارای مواد ضد التهاب و حساسیت، نرم کننده، ضد قارچ

معرفی ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال 150 میل

این ژل ایرانی به صورت تیوپی و در بسته بندی 150 میلی می باشد و به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال، در حفظ بهداشت و تمیزی بدن بانوان یائسه و جلوگیری از احتمال ابتلا به قارچ و بیماریهای عفونی، بسیار مؤثر خواهد بود. فرمولاسیون این محصول دارای ماده ضد التهاب آلانتوئین و عصاره بابونه می باشد که هر دو ضد حساسیت می باشند و در ترمیم بافت پوست بسیار تأثیر گذار می باشند. این ژل دارای PH 4.5 می باشد و تعادل ناحیه ژنیتال را حفظ می کند ضمنا با داشتن مواد نرم کننده و مرطوبت کننده، از خشکی و هر گونه سوزش و خارش واژن خبری نیست و می تواند همراه مناسبی برای دوران یائسگی شما باشد.

برند استوری بیوتال

بیوتال برندی ایرانی می باشد که فرمولاسیون محصولاتش توسط کمپانی ایرانی شکوفا منش، تهیه شده که این شرکت نمایندگی برند نیوا و فیلیپس در ایران را هم دارد. در سال 1391 محصولات بیوتال با طراحی و بسته بندی های زیبا وارد بازار شدند که البته فعلا تعداد این محصولات بسیار محدود می باشد و فقط شامل انواع کرم های موبر برای انواع پوست خشک، حساس، معمولی، کرم موبر مخصوص آقایان، ژل بهداشتی برای دوشیزگان و ژل بهداشتی بانوان یائسه می باشد و در آینده ای نزدیک و روشن دیگر محصولات این برند هم وارد بازار خواهند شد.

نحوه استفاده از  ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال 150 میل

ابتدا پوست خود را کاملا با آب ولرم بشویید بعد چند قطره از ژل را در دستان خود ریخته و کف درست کنید و به ناحیه ژنیتال بمالید و حدود یک دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم کاملا آبکشی کنید. می توانید روزانه و به صورت همیشگی این ژل را استفاده کنید تا از بروز قارچ و هر گونه عفونت ناحیه ژنیتال جلوگیری شود.

خرید اینترنتی ژل بهداشتی بانوان یائسه بیوتال 150 میل

فروشگاه اینترنتی مو تن رو حتی به فکر بانوان یائسه هم می باشد و محصولات مختلف مربوط به آنها از جمله ژل بهداشتی را، تهیه دیده تا شما بتوانید با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی و در کمترین زمان ممکن، به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنید. در این فروشگاه برای تمام سنین و جنسیت ها و سلیقه های مختلف حتی آدم های سختگیر و مشکل پسند، محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد تا همه به نیازهای آرایشی خود دسترسی پیدا کنند و از آنها لذت ببرند.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران