نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل
نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

Parmoon Hair Conditioner For Colored And Damaged Hairs 400ml

پرمون

|

پرمون

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

اصولا نرم کننده ها، دسته ای از محصولات مراقبت کننده مو به شمار می آیند که هم قبل از آسیب رسیدن به موها، از موها مراقبت خواهند کرد و هم پس از آسیب رسیدن، باعث جلوگیری از مشکلات بیشتر موها خواهند شد. به همین دلیل استفاده از این مصولات را به تمام خانم ها، مخصوصا بانوانی که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند، توصیه می کنیم تا از شکنندگی و خشکی بیش از حد موها جلوگیری شود. در بین نرم کننده های ایرانی، پرمون یکی از برندهای بسیار خوش قیمت می باشد که به دلیل همین قیمت مناسب و البته کیفیت بالا، مورد استقبال اغلب بانوان قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، این محصول اورجینال را هم برای شما تهیه دیده تا در صورت تمایل، آن راسفارش دهید.

ویژگیهای نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

نرم کننده مو، از بین بردن خشکی و شکنندگی موها، تقویت و تغذیه مو، بازسازی ساختار مو

معرفی نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

نرم کننده پرمون محصولی ایرانی می باشد که در یک بطری و به حجم 400 میل موجود می باشد و به دلیل داشتن این حجم زیاد، خرید آن برای شما بسیار اقتصادی و به صرفه خواهد بود. پس از استفاده از این نرم کننده روی موهای خود، موهای شما نرم و ابریشمی گشته و به راحتی شانه خواهند شد زیرا گره های موهای شما، از هم باز می شوند و دیگر هنگام شانه کردن، حجم وسیعی از موها نمی ریزند. نرم کننده پرمون، برای از بین بردن خشکی و شکنندگی موهای نازک و آسیب دیده بسیار مناسب می باشد و به دلیل داشتن جوانه گندم و ویتامین های A&E&B موجود در آن، باعث بازسازی و ترمیم موها شده و موها را تقویت خواهد کرد. اگر شما هم به دلیل رنگ کردن مداوم موها، دچار آسیب دیدگی شده اید، پیشنهاد می کنیم تا این نرم کننده را از مو تن رو خریداری نمایید و صاحب موهایی لطیف و زیبا گردید.

برند استوری پرمون

در سال 1360 در شهر خرم آباد در استان لرستان، دکتر جهانگیر آزمایشگاهی را با نام خود، به منظور تولید محصولات بهداشتی مثل شامپو و مایع ظرفشویی، احداث کرد. در سال 1373 این آزمایشگاه موفق به دریافت مجوز و پروانه برای بالا بردن ظرفیت تولید محصولات شوینده و بهداشتی شد و تصمیم گرفت تا برای تولید محصولات، از عصاره های گیاهی و طبیعی استفاده کند تا کیفیت بالاتری داشته باشند و تأثیر بیشتری را برای مصرف کنندگان به دنبال داشته باشند.

نحوه استفاده از نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

نرم کننده را باید در هر بار حمام رفتن، بعد از شستن کامل موها، به مدت 2 الی 3 دقیقه روی ساقه ی موهایتان بگذارید تا بماند و بعد کاملا آبکشی کنید.

خرید اینترنتی نرم کننده موی سر پرمون مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده 400 میل

مو تن رو شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان از کودک تا بزرگسال، بدون محدودیت سلیقه، کالای مورد نظر اورجینال و با کیفیت خود را در سایت جستجو کرده و با مطالعه ویژگیهای فنی و روش استفاده از محصول، بتوانند با مناسبترین قیمت آن را خریداری نمایند تا هم در صرف زمان و هم هزینه ها صرفه جویی نمایند و خریدی لذتبخش داشته باشند. تنوع بالای محصولات آرایشی و بهداشتی و داشتن حوق انتخاب های فراوان، موجب می شود تا هیچ خریداری دست خالی از اینجا بیرون نرود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران