پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ بسته هشت عددی
پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ بسته هشت عددی

پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ بسته هشت عددی

Joly Adult Protective Diaper Large 8pcs

جولی

|

جولی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ بسته هشت عددی

قیمت و خرید پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ 

یکی از بزرگترین نعمت های خدادادی که در اختیار ما قرار گرفته و متأسفانه خیلی از ماها تا زمانی که آن را داریم قدرش را نمی دانیم، سلامتی می باشد. در دوران پیری و بیماری که انسان توانایی انجام دادن کارهای شخصی خود را ندارد و دچار مشکلاتی از قبیل بی اختیاری ادرار می گردد، نیازمند به استفاده از ابزاری مناسب برای این دوران می باشد که پوشک بزرگسال یکی از همین محصولات لازم و ضروری خواهد بود.

ویژگیهای پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ

مدل چسبی، سایز بزرگ، جذب بالا، استفاده راحت، نرم و ضد حساسیت، دارای پودر جاذب آنتی باکتریال، قابلیت تبادل هوا

معرفی پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ

این محصول ایرانی مدل چسبی می باشد و در یک بسته بندی 8 عددی با سایز بزرگ قرار دارد که برای افرادی با دور کمر 100-150 بسیار مناسب خواهد بود. با استفاده از این پوشک، دیگر نگران انتشار بوی نامطبوع و ترشحات خارجی به بیرون لباس نباشید و خیالتان از بابت جذب بالای کثیفی ها راحت باشد. پوشک جولی جنس نرم و ضد حساسیتی دارد و هیچگونه فشاری به پاها و کمر سالمند وارد نخواهد کرد و آنها را دچار عرق سوزی و ادرار سوختگی نخواهد کرد. این محصول با داشتن پودر جاذب آنتی باکتریال، باکتری ها را از بین برده و آلودگی را به خود جذب خواهد کرد. هم خانم ها و هم آقایان میانسال می توانند این پوشک را به راحتی استفاده نمایند و احساسی همانند پوشیدن لباس زیر داشته باشند.

برند استوری جولی

برند جولی یکی از چند برند برتر و مطرح می باشد که در شرکت پارس حیات در استان زنجان تولید می گردد. پارس حیات علاوه بر تولید انواع پوشک بزرگسال جولی،  پوشک بچه و دستمال مرطوب مولفیکس، نوار بهداشتی مولپد و دستمال کاغذی پاپیا و تنو را هم تولید کرده که همگی از فروش ویژه و بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشند. این کمپانی ایرانی از کارشناسان ترکی و دستگاه های مدرن آلمانی و ایتالیایی برای تولید محصولاتی با کیفیت استفاده می کند و محصولاتش را به بیش از 90 کشور دنیا صادر می کند.

نحوه استفاده از پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ

این کار دقیقا شبیه به پوشک کردن کودکان می باشد. به این صورت که، ابتدا باید بدن بیمار را از آلودگی ها و کثیفی ها تمیز کنید سپس پوشک را زیر کمر بیمار می گذاریم و قسمت پایین پوشک را زیر قسمت بالایی قرار می دهیم و با استفاده از 4 چسبی که در طرفین پوشک قرار گرفته اند و کش مناسبی که دارد، آن را محکم دور کمر بیمار می بندیم و فیت می کنیم تا جا به جا نشود. برای تعویض پوشک هم چسب های طرفین را باز می کنیم و پوشک را بیرون می آوریم.

خرید اینترنتی پوشک بزرگسالان جولی سایز بزرگ

فروشگاه اینترنتی مو تن رو هدف اولیه و اصلی خود را بر پایه مشتری مداری و شناخت نیاز ها و سلایق مصرف کنندگان بنا نهاده است تا بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی را با مناسبترین قیمت و با توجه به نیازها و مشکلات مختلف پوست و مو و بدن، به مصرف کنندگان عزیز ارائه دهد. در این فروشگاه هر آنچه از کالاهای آرایشی و بهداشتی مورد نیاز نوزادان، کودکان تا خانم ها و آقایان میانسال موجود می باشد و به راحتی درب منزل تحویل خریداران قرار می گیرند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را در سایت مو تن رو جستجو کرده و با کمترین هزینه و وقت، نمونه اورجینالش را خریداری نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران