پوشک بزرگسال Abri Flex  آبنا چسبی سایز کوچک 28 عددی-s2
پوشک بزرگسال Abri Flex  آبنا چسبی سایز کوچک 28 عددی-s2

پوشک بزرگسال Abri Flex آبنا چسبی سایز کوچک 28 عددی-s2

Abena Adult Protective Diaper Small 28pcs-s2

آبنا

|

آبنا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز کوچک 28 عددی-s2

پوشک بزرگسال چسبی سایز متوسط با قدرت جذب بالا می باشد. بهترین مارک خارجی پوشک بزرگسال که ساخت کشور دانمارک می باشد و دارای استانداردهای بین المللی است. دارای گواهینامه مطابقت محصول با پوست بدن و عدم حساسیت: بر طبق این گواهینامه این محصول فاقد هرگونه رنگ ، عطر یا لوسیون می باشد و این اطمینان را می دهد که محصول در خلال استفاده هیچ گونه آسیب یا صدمه ای به پوست بدن نرسانده و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.

جهت خرید انواع پوشک بزرگسال شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

قیمت و خرید پوشک بزرگسال آبنا سایز کوچک 28 عددی-S2

پیری و افتادگی بدن روندی طبیعی می باشد که برای همه افراد از زن تا مرد، پیش خواهد آمد. اما بعضی ها در این دوران به دلیل مسائلی از قبیل بیماری، کهولت سن زیاد و یا حتی تصادفات دچار مشکلاتی از قبیل بی اختیاری ادرار می گردند و نیازمند به استفاده از پوشک مخصوص می باشند. برند آبنا بزا تولید پوشک بزرگسال، گام مهمی در جهت سلامت و بهداشت اینگونه افراد برداشته است تا افراد خانواده و پرستاران با راحتی بیشتری به مراقبت از این عزیزان سالمند بپردازند. اگر شما هم برای عزیزانتان از پوشک مخصوص استفاده می کنید، فروشگاه اینترنتی مو تن رو برند آبنا را با قیمت مناسب و به صرفه برای شما در نظر گرفته تا خریدی راحت و رضایتبخش را تجربه کنید.

ویژگیهای پوشک بزرگسال آبنا سایز کوچک 28 عددی-S2

چسبی، سایز کوچک، قابلیت تبادل هوا، جذب بو، عدم نشت به بیرون، استفاده آسان و راحت، دارای چسب انعطاف پذیر

معرفی پوشک بزرگسال آبنا سایز کوچک 28 عددی-S2

این پوشک دانمارکی در یک بسته بندی 28 عددی با سایز کوچک می باشد و برای افرادی با دور کمر 85-60 سانتیمتر مناسب می باشد. نام دیگر این پوشک شورتی، Abri-Form می باشد و خیلی ها به نام آن را می شناسند. مدل این پوشک S2 می باشد که نشان دهنده سایز کوچک پوشک خواهد بود(Small ). این پوشک جنسی نرم و ضد حساسیت دارد که هیچگونه زخم و ناراحتی پوستی ایجاد نمی کند و بدون ایجاد صدا و یا برجستگی زیر لباس به راحتی قرار می گیرد. عصاره چای سبز در این محصول، از انتشار بوی بد و آزار دهنده به بیرون لباس جلوگیری خواهد کرد، ضمن اینکه پوشک آبنا دارای قابلیت تبادل هوا می باشد که از سوختن و قرمزی پوست بیمار جلوگیری به عمل خواهد آورد. قابلیت جذب این مدل با توجه به اندازه آن، مناسب می باشد و تا حد زیادی از هر نوع نشتی و ترشحات به بیرون لباس جلوگیری می کند. پوشک آبنا سایز کوچک، مدل چسبی می باشد و برای فیت شدن دور کمر، باید از چسب های طرفین آن استفاده شود. این چسبها قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارند و از جنس نخ لایکرا می باشند و باعث درست قرار گرفتن پوشک و عدم جا به جایی آن خواهند شد. ضمنا پوشش خارجی آن پارچه ای می باشد تا حداکثر راحتی را برای بیمار ایجاد کند و با داشتن لایه های کناری ضد آب، از هر گونه ترشح به بیرون جلوگیری خواهد کرد. ویژگی مهم دیگر این پوشک که باید به آن اشاره کنیم این است که، اگر در هنگام استفاده از پوشک، رنگ زرد نوار تغییر کند یعنی به نهایت پر شدن رسیده و باید تعویض گردد. اگر پرستار سالمندان می باشید و یا عزیزی در منزل دارید که نیازمند به استفاده از پوشک می باشد، آبنا را فراموش نکنید.

برند استوری آبنا

شرکت دانمارکی آبنا در سال 1953 تأسیس شد. این برند انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی را تولید می کند و در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران، محصولاتش به فروش می رسند. محصولات بی اختیاری ادرار مثل انواع پوشک بزرگسال و کودک در سایز های مختلف و زیر انداز ابری از جمله تولیدهای مهم این برند می باشند.

نحوه استفاده از پوشک بزرگسال آبنا سایز کوچک 28 عددی-S2

این کار دقیقا شبیه به پوشک کردن کودکان می باشد. به این صورت که، ابتدا باید بدن بیمار را از آلودگی ها و کثیفی ها تمیز کنید سپس پوشک را زیر کمر بیمار می گذاریم و قسمت پایین پوشک را زیر قسمت بالایی قرار می دهیم و با استفاده از 4 چسبی که در طرفین پوشک قرار گرفته اند، آن را محکم دور کمر بیمار می بندیم و فیت می کنیم تا جا به جا نشود. برای تعویض پوشک هم چسب های طرفین را باز می کنیم و پوشک را بیرون می آوریم.

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال آبنا سایز کوچک 28 عددی-S2

اگر فقط یکبار از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل مو تن رو، خرید خود را انجام دهید، حتما برای همیشه مشتری پر و پا قرص خریدهای غیر حضوری خواهید بود. خیلی لذتبخش و راحت خواهد بود که شما در منزل و یا محل کار خود نشسته اید و با یک کلیلک، کالای آرایشی و بهداشتی اورجینال و با کیفیت را درب منزل دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، ترتیبی داده است تا شما هر سؤالی را که داشته باشید، توسط کارشناسان زیبایی پاسخ داده شود و تمام مشخصات فنی و ویژگیها و حتی نحوه استفاده از محصول را قبل از خرید مطالعه کرده تا با توجه به نیاز و سلیقه خود، خریدی تخصصی انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران