پوشک بزرگسال Abri Flex آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2
پوشک بزرگسال Abri Flex آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

پوشک بزرگسال Abri Flex آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

آبنا

|

آبنا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

پوشک بزرگسال چسبی سایز متوسط با قدرت جذب بالا می باشد. بهترین مارک خارجی پوشک بزرگسال که ساخت کشور دانمارک می باشد و دارای استانداردهای بین المللی است. دارای گواهینامه مطابقت محصول با پوست بدن و عدم حساسیت: بر طبق این گواهینامه این محصول فاقد هرگونه رنگ ، عطر یا لوسیون می باشد و این اطمینان را می دهد که محصول در خلال استفاده هیچ گونه آسیب یا صدمه ای به پوست بدن نرسانده و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.

قیمت و خرید پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

بی اختیاری ادرار و مدفوع در بزرگسالان به دلیل کهولت سن امری عادی است همچنین بی اختیاری در بین افرادی که به هر دلیل توان رفتن به توالت را ندارند رایج است. اصولا ساده ترین راه برای حل این مشکل استفاده از پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2 می باشد. در اینجا با قیمت و خرید پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2 آشنا می شویم . برای مشاهده دقیق و خرید اینترنتی و یا مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت پوشک بزرگسال آبنا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید . لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی موتن رو تنها یک فروشگاه نمی باشد بلکه  مکانی است که شما  میتوانید تمامی وسایل بهداشتی مورد نیاز خود را پیدا کنید و با بهترین قیمت خرید کنید .

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2 برای افراد بزرگتر از نوزاد استفاده می شود. این پوشک در شرایط مختلف مانند بی اختیاری ادرار اختلالات تحرکی اسهال شدید و ... استفاده می شود. پوشک بزرگسال اشکال مختلفی مثل شبیه پوشک های کودک، زیر شلواری(شورت پلاستیکی)، و ... ساخته می شود در جامعه پزشکان سعی می کنند که به جای واژه پوشک از واژه شورت لاستیکی استفاده کنند چون واژه پوشک افکار منفی ایجاد می کند. بی اختیاری ادرار و مدفوع در بزرگسالان به دلیل کهولت سن امری عادی است همچنین بی اختیاری در بین افرادی که به هر دلیل توان رفتن به توالت را ندارند رایج است. اصولا ساده ترین راه برای حل این مشکل استفاده از پوشک بزرگسالان می باشد. جهت خرید اینترنتی پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2 از فروشگاه اینترنتی مو تن رو میتوانید این محصول را بصورت آنلاین سفارش دهید در کمترین زمان  به دست شما  برسد .

مزایای استفاده از پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2

این نوع پوشک بزرگسال آبنا چسبی سایز بسیار بزرگ 20 عددی-xl2 مانند پوشک کودکان است که در اطراف آن دو تا چسب دارد که به راحتی قابل استفاده است و راحت می توان آن را باز و بسته کرد و از آن استفاده نمود. پوشک بزرگسالان را معمولا باید با توجه به سایز و اندازه هر شخص و حتی کوچکتر که کاملا مناسب با فیت بدن باشد را خریداری نموده و برای انتخاب موثر و مناسب پوشک بزرگسال باید سبک زندگی و سطح فعالیت هر فرد را مورد نظر قرار داد . طراحی این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده است که می تواند میزان نشست را به حداقل مقدار ممکن برساند و اطمینان مصرف کننده را تا حد بسیاری زیادی افزایش دهد . وجود پوشش خارجی برای این نوع پوشک که به صورت پارچه ای می باشد یکی از فاکتورهای مهمی است که سبب راحتی آن به هنگام استفاده می شود . پوشک بزرگسال آبنا ابری فورم در اندازه های مختلف ارائه می شود و حتی برای افراد که کمر آنها دارای سایز بزرگ می باشد این محصول کاملا مناسب است .چند ویژگی اصلی پوشک بزرگسال آبنا را در زیر برای شما  خواهیم گفت :

قدرت جذب بالا

جذب بسیار با کیفیت و ضد حساسیت

جلوگیری از ایجاد زخم و ناراحتی های پوستی

دارای قابلیت تبادل هوا جهت آسایش پوست بدن

جنس پارچه ایی و کاملا نرم

عدم برجستگی وصدا در زیر لباس

چسب های کشی و قابل انعطاف

فروشگاه اینترنتی Mootanroo فعال در زمینه ی محصولات بهداشتی و آرایشی با انواع محصولات اورجینال با تضمین کیفیت و پشتیبانی درخدمت شماست .

جهت خرید انواع پوشک بزرگسال شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی موتن‌رو اقدام نمایید. هم‌چنین امکان خرید انواع ژل بهداشتی بانوان، تامپون، کاندوم، کاپ قاعدگی، پد روزانه بهداشتی و نوار بهداشتی در موتن‌رو امکان‌پذیر است. 

 

 

 

.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران