پوشک بزرگسال Abri Flex  آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3
پوشک بزرگسال Abri Flex  آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

پوشک بزرگسال Abri Flex آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

Abena Pants Adult Protective Diaper Medium 14pcs-m3

آبنا

|

آبنا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

پوشک آبنا در تمامی مراکز پزشکی و بیمارستان ها و خانه های نگهداری از سالمندان در سراسر اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و همیشه از پیشنهادات متخصصین بوده است. این پوشک ها ساخته شده با بهترین کیفیت و قبلیت جذب عالی می باشد. پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3 با قابلیت استفاده به صورت شرت، جهت راحتی بیمار و همراه بیمار تولید شده است. الیاف این محصول با کیفیت بسیار عالی از ایجاد زخم و ناراحتی پوست و یا عرق سوزی آن جلوگیری می کند. همچنین این پوشک بو را جذب و مانع از انتشار آن می گردد. جالب ترین ویژگی این پوشک از برند آبنا، نوار نشانگر پر شدن حجم پوشک است که به شما اجازه می دهد به موقع آن را تعویض کنید تا بیمار دچار آسیب های پوستی نگردد.

جهت خرید انواع پوشک بزرگسال شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام نمایید.

قیمت و خرید پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

خیلی از ماها تا زمانی که جوان هستیم و نیرو و توانایی داریم قدر سلامتی خود را نمی دانیم و از این نعمت الهی مراقبت نمی کنیم. اما به دلایلی از جمله کهولت سن و یا بیماریها و تصادفات، ممکن است که تعادل و اختیار خود را از دست داده و دچار مشکلاتی گردیم. پوشک بزرگسال آبنا یکی از محصولاتی می باشد که برای بی اختیاری ادرار تولید شده تا افرادی که نمی توانند از خودشان مراقبت کنند، از این محصول استفاده نمایند. این پوشک ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشند تا برای عزیزان سالمند خریداری شود و به راحتی استفاده نمایند.

ویژگیهای پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

سایز متوسط، بدون ایجاد صدا، نرم و ضد حساسیت، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع، جذب بالا، قابلیت تبادل هوا

معرفی پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

این پوشک محصول کشور دانمارک می باشد و بسته آن دارای 14 عدد پوشک سایز متوسط می باشد و برای افرادی با دور کمر 80-110 مناسب می باشد. به دلیل شورتی بودن پوشک، با نام Abri-Flex شناخته می شود. مدل این پوشک m3 می باشد و جنسی نرم و ضد حساسیت دارد که هیچگونه زخم و ناراحتی پوستی ایجاد نمی کند و بدون ایجاد صدا و یا برجستگی زیر لباس، قرار می گیرد. با داشتن عصاره چای سبز، از انتشار بوی نامطبوع به بیرون لباس جلوگیری خواهد کرد و علاوه بر جذب بو، قابلیت تبادل هوا را هم دارد تا پوست بیمار دچار سوختگی نشود. این پوشک جذب بالایی دارد و از هر نوع نشتی و ترشحات به بیرون لباس جلوگیری می کند. قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری و وجود چسب به جای نوار کشی دور پوشک و همچنین وجود نخ لایکرا، باعث شده تا به راحتی فیت شود و از جای خود تکان نخورد ضمن اینکه پوشش خارجی آن پارچه ای می باشد تا حداکثر راحتی برای بیمار ایجاد گردد. این محصول به راحتی مثل یک شورت پوشیده می شود و برای باز و بستن راحت و آسان، دارای پرفراژ اضافی( خط برش و سوراخ) می باشد. اگر در هنگام استفاده از پوشک، رنگ زرد نوار تغییر کند یعنی به نهایت پر شدن رسیده و باید تعویض گردد و این یکی از مهمترین ویژگیهای پوشک می باشد.

برند استوری آبنا

شرکت دانمارکی آبنا در سال 1953 تأسیس شد. این برند انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی را تولید می کند و در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران، محصولاتش به فروش می رسند. محصولات بی اختیاری ادرار مثل انواع پوشک بزرگسال و کودک در سایز های مختلف و زیر انداز ابری از جمله تولیدهای مهم این برند می باشند.

نحوه استفاده از پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

ابتدا باید بدن بیمار را از آلودگی ها و کثیفی ها تمیز کنید سپس پوشک را همانند شورت به پای بیمار می پوشیم. برای تعویض پوشک، دو طرف آن دارای خطوط و سوراخ های برشی می باشد که به راحتی پوشک را می توان از دو طرف پاره کرده و آن را تعویض نمایید.

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال آبنا شورتی سایز متوسط 14 عددی-m3

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو علاوه بر پوشک بزرگسالان آبنا، تمام محصولات با کیفیت و اورجینال، با مناسب ترین قیمت موجود می باشند تا شما بدون صرف هزینه و وقت اضافی، خریدی لذتبخش را تجربه کنید. اصالت و اورجینال بودن محصولات باعث شده تا مو تن رو پس از مدت کوتاهی از فعالیتش، به عنوان فروشگاهی شناخته شده باشد و تمام خریداران اینترنتی محصولات آرایشی، آن را جز اولین انتخاب هایشان قرار دهند. کارشناسان و مشاوران در هفت روز هفته پاسخگوی مشکلات و سؤالات شما خواهند بود تا شما با اطمینان خاطر خریدتان را انجام دهید و درب منزل دریافت نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران