محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipur مناسب پوست چرب 250 میل
محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipur مناسب پوست چرب 250 میل

محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipur مناسب پوست چرب 250 میل

Noreva Actipur Cleansing Fluid For Oily Skins 250ml

نوروا

|

نوروا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل

برای تمیزی و پاک کردن پوست از آلودگی ها و آرایش و چربی، بهتر است به جای استفاده از صابون و سایر شوینده ها، از محلول های پاک کننده استفاده کنید که هم چربی پوست شما را حفظ  کرده تا پوست خشک نگردد و هم صاحب پوستی تمیز و شاداب شوید. با خرید محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل، از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، محصولی اورجینال دریافت نمایید و قیمت محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل، مناسب تر از هر جا ارائه شده است

معرفی محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل

برای خرید محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل، باید با ویژگی های ان آشنا شوید که در ادامه آن را توضیح می دهیم. این محلول فرانسوی در یک بطری و به وزن 250 میل بسته بندی شده است که هم پوست را به طور عمقی، از چربی ها و آلودگی ها دور می سازد و هم از ایجاد جوش های آزار دهنده جلوگیری خواهد کرد. در کنار این ویژگی ها، رطوبت رسانی مناسب این محلول، از خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری کرده و با بستن منافذ باز پوست، شما را صاحب پوستی شفاف خواهد کرد. این محلول، آنتی باکتریال بوده و فاقد الکل، عطر و پارابن می باشد و هیچگونه حساسیت و التهاب پوستی را برای شما به همراه ندارد. تمام خانم هایی که دارای پوست چرب و مختلط و جوشی هستند، می توانند این محصول را به صورت اورجینال از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش داده و رایحه خوش بهار نارنج را بر جان و تن خود مهمان کنند.

خرید اینترنتی محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل

اعتبار یک فروشگاه و به شهرت رسیدن آن، در درجه اول به کیفیت محصولات و بعد هم قیمت مناسب آنها بر می گردد. اگر این محصولات از تنوع بالایی هم برخوردار باشند و از برندهای معتبر و شناخته شده باشند، همه چیز تمام و تکمیل می باشد و می توان از آن به عنوان فروشگاهی معتبر نام برد. مو تن رو یکی از همین فروشگاه های اینترنتی می باشد که برای تمام سنین، جنسیت ها و سلایق مختلف، محصولات صاحب نام ایرانی و خارجی را جمع آوری کرده تا بدون صرف وقت و هزینه های بالا، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و با پیدا شدن هر گونه سؤال و یا مشکل، از کارشناسان سایت، بهره بگیرند.با خرید اینترنتی محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل، صاحب یک کالای اورجینال شوید.

معرفی برند نوروا

در سال 1991 کمپانی فرانسوی نوروا که امروزه نام آن به نوروا-لد تبدیل گشته است، در شهر پاریس تأسیس شده است. این برند با تکیه بر برترین متخصصین و پزشکان و با مدرن ترین دستگاه ها و علم روز پزشکی و دانش پوست شناسی، محصولات درمانی و مراقبتی مختلف پوست را تولید کرده و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، از استقبال با شکوهی بین پزشکان و بیماران برخوردار شده است. آزمایشگاه تولید محصولات نوروا با استفاده از دانش داروسازان و درماتولوژیست ها، محصولاتی را تولید می کنند که با داشتن مواد و عناصر فعال، باعث بهبود و ترمیم مشکلات پوستی می گردند تا پوست دوباره به شرایط اولیه و سالم خود باز گردد.

نحوه استفاده از محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل

بعد از خرید محلول پاک کننده پوست نوروا مدل Actipure مناسب پوست چرب 250 میل، حالا نوبت به استفاده از آن رسیده است. هر روز می توانید از یک تا چند بار، مقداری از محلول را به یک پد آغشته کرده و برای تمیزی و پاک کردن آلودگی ها و هر گونه آرایش صورت، چشم و لب به کار ببرید. بعد از استفاده از این محصول، نیاز به آبکشی پوست نمی باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران