کاندوم تاخیری کدکس مدل Game Over Total 4 In 1 بسته 12 عددی
کاندوم تاخیری کدکس مدل Game Over Total 4 In 1 بسته 12 عددی

کاندوم تاخیری کدکس مدل Game Over Total 4 In 1 بسته 12 عددی

Kodex Game Over Total 4 In 1 Condom 12pcs

کدکس

|

کدکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کاندوم تاخیری کدکس مدل Game Over Total 4 In 1 بسته 12 عددی

دلایلی که استفاده از وسایل بازدارنده و پیشگیری از حاملگی را دارای اهمیت می‌کنند کم نیست. اگر از بحث کنترل جمعیت بگذریم، می‌توان به جلوگیری و پیشگیری از انتقال بیماری‌های جنسی و مقاربتی پرداخت. کاندوم به عنوان پر طرفدارترین و پر مصرف‌ترین وسیله پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه در مدل‌های مختلف با ویژگی‌هایی مختص به خود تولید می‌شوند. بعضی از کاندوم‌ها لذت جنسی را بالا می‌برند و بعضی انزال را به تاخیر می‌اندازند. کاندوم تاخیری کدکس 12 عددی مدل Game Over Total 4 In 1 یک کاندوم با خاصیت تاخیری است. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، آن را به یکی از کاندوم‌های پرطرفدار تبدیل کرده است در ادامه برای شما ویژگی های کاندوم تاخیری کدکس را بررسی خواهیم نمود تا اگر قصد خرید کاندوم تاخیری کدکس را دارید، بتوانید راحت تر این محصول را خریداری نمایید.

کاندوم تاخیری کدکس 12 عددی مدل Game Over Total 4 In 1 با ویژگی‌ تحریک پذیری برای بانوان و تاخیر در انزال برای آقایان یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند است.  علاوه بر اطمینان در پیشگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی، می‌توانید لذت آمیزش جنسی خود را با استفاده از این کاندوم دو چندان کنید.این کاندوم حاوی ماده گرم کننده است برای تحریک پذیری بیشتر، به همزمانی ارگاسم دو طرف کمک می‌کند و از لاتکس 100% طبیعی ساخته شده است.

  • محرک بانوان
  • حاوی ژل انار برای انقباظ بیشتر واژن
  • دارای شیار و خار بر روی بدنه به منظور لذت بیشتر
  • تقویت کننده قوای جنسی
  • کمک به ایجاد ارگاسم همزمان طرفین
  • 12 عددی

خرید اینترنتی کاندوم تاخیری کدکس 12 عددی مدل Game Over Total 4 In 1

امروزه با بالا رفتن هزینه‌ها و مشغله روزانه افراد، و همچنین عدم اطمینان نسبت به کالای اصل و تقلبی، باعث شده است فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز بیشتر از گذشته توسعه و پیشرفت داشته باشند. مو تن رو نیز یک فروشگاه اینترنتی است که مرجع فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است. برای خرید در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را جست و جو کرده و با خواندن اطلاعات آن‌ها و مقایسه با دیگر محصولات، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید و از اورجینال بودن محصول مورد نظر نیز اطمینان کامل را داشته باشید. محصولات خریداری شده را درب منزل و محل کار خود دریافت خواهید کرد.

معرفی کدکس- Kodex

برند کدکس یکی از برندهای معتبر در تولید کاندوم است. محصولات این کمپانی از سال 1964 در آمریکا تولید می‌شود. برند کدکس در سال 2007 در ایران تاسیس شد و دست به تولید محصولات زناشویی بری ایرانیان می‌زند.

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری کدکس 12 عددی مدل Game Over Total 4 In 1

استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد. کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند. بلافاصله پس از انزال، در حالی که آلت هنوز در حالت نعوظ قرار دارد، باید نزدیکی را خاتمه داد و کاندوم مردانه را درآورد. خروج بایستی با گرفتن لبه کاندوم صورت گیرد تا از سر خوردن کاندوم و نشت منی جلوگیری شود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران