کاندوم کدکس مدل Stand Up Classic بسته سه عددی
کاندوم کدکس مدل Stand Up Classic بسته سه عددی

کاندوم کدکس مدل Stand Up Classic بسته سه عددی

Kodex Stand Up Classic Condoms 3pcs

کدکس

|

کدکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کدکس تنها کاندومی است که از لاتکس 100% طبیعی تولید می شود، بنابراین کاملا ضد حساسیت است و چون هیچ ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده و کاملا طبیعی است. همچنین این جنس کاندوم دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده است و در نتیجه هیچگاه در واژن جا نمی ماند. کدکس کاندومی سه لایه است، هرگز پاره نمی شود، می توانید کاملا به آن اعتماد کنید. کاندوم کدکس مدل استند آپ کلاسیک تهیه شده از لاتکس چرب و روان کننده جهت داشتن رابطه ای بدون درد است. استفاده از این کاندوم موجب افزایش حس آمیزش طبیعی میگردد و مقاومت نسبتا خوبی دارد. این کاندون دارای یک مخزن جهت امنیت بیشتر رابطه است. یکی از بهترین های کدکس، کاندوم تاخیری است که مشکلات بارداری و زودانزالی در آقایان را نیز رفع می کند.

قیمت و خرید کاندوم کدکس 3 عددی مدل  Stand Up Classic
وسایل کنترل جمعیت و پیشگیری از بارداری، امروزه دارای تنوع فوق العاده‌ایی هستند و کاندوم به عنوان پر کاربردترین این وسایل شناخته می‌شود. خود کاندوم‌ها از نظر تفاوت در ویژگی‌ها در مدل‌هایی گوناگون تولید می‌شوند. برند Nach K برندی آمریکایی است که محصولات آن از سال 2007 در ایران با عنوان کدکس تولید و به فروش می‌رسد. که کاندوم کدکس 3 عددی مدل  Stand Up Classic یک کاندوم باریک و شفاف است که این امر موجب افزایش بیشتر حس طبیعی آمیزش می‌شود. کیفیت بالای محصولات کدکس در کنار قیمت مناسب آن، این برند را به یکی برندهای پرطرفدار در تولید کاندوم تبدیل کرده است.
ویژگی‌های کاندوم کدکس 3 عددی مدل  Stand Up Classic
.بدنه شفاف
.لاتکس فوق العاده نازک
.افزایش حس آمیزش طبیعی
.دارای ژل روان کننده
.نوک ذخیره ای در سر کاندوم برای امنیت بیشتر
.3 عددی
معرفی کاندوم کدکس بسته سه عددی مدل  Stand Up Classic
کاندوم Stand Up Classic کدکس یک کاندوم طبیعی بوده و جنس لاتکس آن از نوع طبیعی و بسیار سفاف و نازک است. استفاده از این محصول حس آمیزش طبیعی را افزایش می‌دهد و به ژل روان کننده برای آمیزش بهتر آغشته است. برای امنیت در انتقال بیماری‌های مقاربتی و پیشگیری از بارداری نوک کاندوم، دارای محفظه‌ای اضافی است.
خرید اینترنتی کاندوم کدکس 3 عددی مدل  Stand Up Classic
سهولت در خرید اینترنتی از مو تن رو امریست که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. مو تن رو مرجع و عرضه کننده تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی است و تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت به طور دقیق تهیه گردیده است، تا به شما عزیزان در خرید ملزومات مناسب خود کمک دهد. قیمت مناسب پیشنهادی ما به همراه تحویل آسان درب منزل یا محل کار شما، یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی مو تن رو است. در سایت مو تن رو می‌تونید محصولات خود را جست و جو کنید و برای انتخاب بهتر با محصولات مشابه مقایسه کنید.  کاندوم کدکس 3 عددی مدل  Stand Up Classicو بسیاری از محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی را می‌توانید از مو تن رو تهیه فرمایید تا ضمن اطمینان نسبت به سلامت کالا، از اورجینال بودن کالای خریداری شده نیز مطمئن باشید.
معرفی کدکس- Kodex
نچ ک-Nach K یکی از برندهای معتبر در تولید کاندوم است. محصولات این کمپانی از سال 1964 در آمریکا تولید می‌شود. برند کدکس در سال 2007 در ایران تاسیس شد و دست به تولید محصولات زناشویی بری ایرانیان می‌زند.
مناسب برای
استفاده از کاندوم کدکس بسته سه عددی مدل  Stand Up Classicبرای پیشگیری از بارداری  و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی مناسب است.
نحوه استفاده از کاندوم کدکس بسته سه عددی مدل  Stand Up Classic
استفاده از کاندوم باید قبل از شروع به آمیزش باشد، آن هم به دلیل اهمیت پیش آب که ممکن است حاوی اسپرم و یا ویروس بیماری‌ها باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران