نرم کننده موی لطیفه 170 میل
نرم کننده موی لطیفه 170 میل

نرم کننده موی لطیفه 170 میل

Latifeh Hair Conditioner 170ml

لطیفه

|

لطیفه

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید نرم کننده موی لطیفه 170 میل

اگر جنس موهای شما خشک می باشد و یا در اثر رنگ کردن و استفاده از مواد شیمیایی مثل دکلره و یا حالت دهنده های مو، موهای شما دچار آسیب دیدگی و خشکی شده اند، استفاده از نرم کننده های مو در حمام، برای شما بسیار ضروری می باشد زیرا در صورت عدم استفاده از نرم کننده، بعد از حمام برای شانه کردن موهای خود دچار مشکل خواهید شد. نرم کننده ایرانی لطیفه، به دلیل قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد، از سالها پیش تا کنون با استقبال و فروش ویژه ای از طرف خانم ها رو به رو بوده است و همیشه و همه جا، یار جدا نشدنی اغلب بانوان می باشد. اگر شما هم تمایل به خرید این محصول اورجینال با قیمت مناسب را دارید، فروشگاه اینترنتی مو تن رو، هم اکنون آماده سفارش و انتخاب شما می باشد.

ویژگیهای نرم کننده موی لطیفه 170 میل

نرم کردن موها و از برنده گره های مو، راحت تر شانه کردن موها، حجم و قیمت بسیار مناسب

معرفی نرم کننده موی لطیفه 170 میل

این نرم کننده ایرانی در یک بطری و به وزن 170 میل موجود می باشد و استفاده از برای تمام خانم هایی که دارای موهایی خشک و رنگ شده هستند، موجب نرم و ابریشمی کردن موها و از بین بردن گره های کور تارهای مو خواهد شد تا شانه کردن و حالت دادن به موها پس از حمام، بسیار راحت تر و آسان تر باشد. این نرم کننده به دلیل قیمت بسیار اقتصادی و به صرفه ای که دارد، می تواند همواره مورد استفاده قرار گیرد و همین امر، از ویژگیهای مثبت این محصول می باشد. نرم کننده لطیف خشکی موها را از بین برده و باعث جلوگیری از ایجاد موخوره و شکنندگی و نازکی موها خواهد شد. شما هم در صورتی که تا به حال این نرم کننده اورجینال را روی موهای خود امتحان نکرده اید، از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو، آن را خرید اری کنید و صاحب موهایی لطیف هچون نام محصول، شوید.

برند استوری لطیفه

برند لطیفه، یکی از ده ها برند تولید شده توسط شرکت پاکرخ می باشد که در سال 1342، به نام آزمایشگاه دکتر حمیدی، شروع به فعالیت در حوزه محصولات شوینده و بهداشتی نمود. در سال 1359، به دلایلی مثل: ارتقاء سطح دانش و اطلاعات مشتریان و تغییر الگوهای مصرفی جامعه، نام این آزمایشگاه به " لاتونیران" تغییر پیدا کرد. سر انجام در سال 1361، نام نهایی آن یعنی پاکرخ، برگزیده شد و تا به امروز با تولید صد ها محصول شوینده و بهداشتی مختلف، از جمله محصولات نرم کننده لطیفه، ایرن، ژوت، ژیکس و غیره در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد. از محصولات این کمپانی می توان به، انواع شامپو، نرم کننده مو، خمیر دندان، اسپری، مایع دستشویی، کرم دست و صورت، شامپو فرش و صدها محصول دیگر اشاره کرد که همگی با بهره گیری از برترین فرمولاسیون ها و تکنولوژی و دستگاه های به روز، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

نحوه استفاده از نرم کننده موی لطیفه 170 میل

نرم کننده را باید در هر بار حمام رفتن، بعد از شستن کامل موها، به مدت 2 الی 3 دقیقه روی ساقه ی موهایتان بگذارید تا بماند و بعد کاملا آبکشی کنید.

خرید اینترنتی نرم کننده موی لطیفه 170 میل

اگر چه چندین سال از پدید آمدن فروشگاه های اینترنتی و خریدهای غیر حضوری می گذرد، اما هنوز هم به دلیل عدم اطمینان مشتریان به کیفیت و قیمت کالاهای اینترنتی، همانند خریدهای حضوری، جایگاه خود را پیدا نکرده اند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، یکی از معدود فروشگاه های معتبر در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که تمام برندهای ایرانی با کیفیت ایرانی و خارجی را در آرشیو خود قرار داده تا به تمام سنین، جنسیت ها و سلیقه ها، بهترین ها را ارائه دهد. اگر به سایت مو تن رو مراجعه کنید و یا از طریق کانال های مجازی مثل اینستاگرام، ویدیوهای آموزشی محصولات آرایشی را دنبال نمایید، متوجه اطمینان و اعتبار محصولات خواهید شد و به مشتری دائم ما تبدیل خواهید گشت.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران