ماسک صورت ذغال جانا 100 میل
ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

Jana Black Mask 100ml

جانا

|

جانا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

کالای مرغوب ایرانی، با اقلام مشابه خارجی رقابت می‌کند و برنده‌ی این رقابت مشتری است؛ چرا که با صرف کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را به دست می‌آورد. اگر دقت کنید، خواهید دید که مشتریان حرفه‌ای لوازم بهداشتی و آرایشی، همیشه برندهای موفق و معتبر داخلی را به کالاهای خارجی ترجیح می‌دهند و آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند. می‌توانید اطلاعات مربوط به قیمت و خرید ماسک صورت ذغال جانا 100 میل را در کنار عکس این محصول در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو ببینید و شگفت‌زده شوید!

ویژگی‌های ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

سم‌زدا و آنتی باکتریال بسیار قوی

برطرف‌کننده‌ی نیاز حیاتی پوست به پاکیزگی

گندزدایی سطحی و عمقی پوست صورت

تنظیم‌کننده‌ی چربی پوست‌های سبوره ( چرب )

برطرف‌کننده‌ی التهاب و قرمزی پوست صورت

ضد آکنه

ضد جوش‌های پوستی ناشی از فعالیت غدد سبوماین ( چربی‌ساز )

ضد قارچ

جلوگیری از خشکی و التهاب پوست

پُرکننده‌ی منافذ پوست و ممانعت از ایجاد چین و چروک زودرس

فرمولاسیون ملایم و مناسب برای پوست حساس صورت

تنظیم‌کننده‌ی PH پوست

برطرف‌کننده‌‍ی التهاب پوست چرب

جلوگیری از افتادگی پوست صورت

بهبوددهنده‌ی خاصیت ارتجاعی ( الاستیسیته‌‌ی ) پوست

محافظت از ذخیره‌ی ارزشمند کلاژن پوست

مهارکننده‌ی فعالیت آنزیم کلاژناز

آنتی‌اکسیدان بسیار قوی

مهارکننده‌ی فعالیت رادیکال‌های آزاد اکسیژن

محافظت از پوست در برابر پرتوهای UV خورشید

قیمت مقرون به صرفه

ساخت ایران

قیمت ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

محصولات جانا، به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، محبوبیت زیادی در میان خریدارانش دارد و همیشه مورد تأیید آزمایش‌های درماتولوژیک و آزمایش‌های متخص‌صان سلامت پوست و مو بوده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب؛ این مهم‌ترین ویژگی محصولات جانا است که با مهارت و نظارت کارشناسان و کارکنان ایرانی و در میهن عزیزمان تولید می‌شود. فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، این کالای ایرانی و با کیفیت، ماسک صورت ذغال جانا 100 میل، را با بهترین قیمت و راحت‌ترین روش خرید در اختیار شما، مشتریان عزیز، قرار داده است.

تأثیر استفاده از ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

مهم‌ترین فواید زغال سنگ فعال یا کربن اکتیو، که در فرمولاسیون ماسک صورت ذغال جانا 100 میل، قابل خرید از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، به کار رفته است و با خرید این محصول شما هم از آن بهره‌مند خواهید شد، این‌ها هستند:

زغال سنگ فعال، ساختاری متخلخل دارد که تمام آلودگی‌ها و سموم سطح و عمق پوست صورت را به‌خوبی جذب خود می‌کند و این ویژگی، در وضعیت بحرانی کنونی آلودگی شهرهای بزرگ، بسیار حائز اهمیت است.

اکتیو کربن، چربی بیش از اندازه‌ی پوست‌های چرب را متعادل می‌کند و این عامل مهمی است که از بروز جوش‌های هورمونی و غیر هورمونی، و از بروز آکنه، پیشگیری می‌کند.

این ماده به دلیل خواص آنتی‌باکتریال و گندزدایی که دارد، نقش مهمی در نابود کردن قارچ‌های پوستی و جوش‌های سرسیاه و سر سفید و آکنه و آلودگی‌های میکروبی پوست صورت دارد.

زغال سنگ فعال، با تعدیل چربی زیادی پوست، التهاب، قرمزی و بروز حساسیت را در پوست چرب، برطرف می‌کند.

درخشندگی و شاداب به نظر رسیدن پوست صورت، پیامد سم‌زدایی و پاک‌کنندگی کربن اکتیو است که با رفع آلودگی سطح و عمق پوست، به تنفس بهتر پوست و، در نتیجه، تغذیه‌ی سلول‌های بنیادی پوست کمک بسیار می‌کند.

خواص آنتی اکسیدان ذغال‌سنگ، از تخریب کلاژن پوست صورت، که به دنبال فعالیت آنزیم کلاژناز رخ می‌دهد، جلوگیری می‌کند و، به همین دلیل، از بروز چین و چروک زودرس و افتادگی پوست صورت و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، جلوگیری می‌کند.

اکتیو کربن موجود در فرمولاسیون ماسک صورت ذغال جانا 100 میل، با بستن منافذ پوست صورت، از نفوذ آلودگی‌ها به عمق پوست و در نتیجه از ایجاد جوش‌های چرکی سر سیاه و یا سر سفید و از بروز چین و چروک زود هنگام پوست، پیشگیری می‌کند.

روش استفاده از ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

ابتدا صورت‌تان را با شوینده‌ی مخصوص صورت، یا با شامپو بچه، بشویید و به روش درست، یعنی گذاشتن و برداشتن حوله، آن را خشک کنید.

مقدار مناسبی از ماسک صورت ذغال جانا 100 میل را روی پوست صورت، به جز ناحیه‌ی دور چشم و دور لب و محل رویش مو، پخش کنید.

مدتی صبر کنید تا ماسک روی صورت‌تان خشک شود و سپس، با استفاده از یک لیف نرم و گرم و مرطوب، با حرکات بسیار ملایم و فشار بسیار بسیار بسیار کم، صورت‌تان را پاک کنید و آب‌کشی کنید.

اگر پوست حساسی دارید، بهتر است صورت‌تان را فقط آب کشی کنید و نیازی به استفاده از لیف نیست.

خرید اینترنتی ماسک صورت ذغال جانا 100 میل

گردآوری مجموعه‌ای از محصولات برندهای محبوب و مرغوب داخلی، از جمله محصولات جانا، تلاشی است از سوی گروه فروش فروشگاه اینترنتی Mootanroo، برای خرید اینترنتی به‌صرفه‌تر و ارائه‌ی کالای با کیفیت با قیمت مقرون ‌به صرفه؛ چه بهتر که این کالای با کیفیت، کالایی داخلی باشد که مورد تأیید همه‌ی کارشناسان داخلی و خارجی قرار گرفته است. ماسک صورت ذغال جانا 100 میل را با بهترین قیمت و مطمئن‌ترین کیفیت، از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو بخرید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران