ماسک صورت طلا جانا 100 میل
ماسک صورت طلا جانا 100 میل

ماسک صورت طلا جانا 100 میل

Jana Gold Mask 100ml

جانا

|

جانا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک صورت طلا جانا 100 میل

اهمیت طلا و قیمت و ارزش آن را همه انسان ها و علی الخصوص خانم ها می دانند و همیشه از این عنصر گرانبها و ارشمند برای زیبایی و جلوه بیشتر خود استفاده می کنند. حال این عنصر گرانبها و قیمتی، در محصولات زیبایی و مراقبتی به کار برده شده تا این جلوه و درخشش را به پوست صورت شما هم ببخشد و شما را فریبنده و اغواگر سازد. برند جانا یکی از این محصولات مراقبتی به نام ماسک طلا را تولید کرده که از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هم برخوردار می باشد تا همه بتوانند این ماسک رویایی و طلایی را  از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایند و به پوست خود رونق و جلای ویژه ای ببخشند.

ویژگیهای ماسک صورت طلا جانا 100 میل

اثر سریع و فوری، نرم کنندگی، ویتامینه، پاکسازی عمیق پوست، جلا دهنده، قیمت بسیار اقتصادی، ضد جوش، ضد التهاب

معرفی ماسک صورت طلا جانا 100 میل

این معجون طلایی به صورت تیوپی و در حجم 100 می باشد که با اثر گذاری سریع خود، پوست را عمیقا پاکسازی کرده و از آلودگی ها عاری می سازد تا شفافیت و درخشش را روی صورت شما بنشاند. ماسک طلا، پوست را نرم و مرطوب کرده و عمل لایه برداری و از بین بردن چروک های ریز و سطحی پوست را به خوبی انجام می دهد. به علاوه اینکه این محصول اورجینال، به دلیل داشتن ویتامین E ، کلاژن سازی و احیای پوست را به عهده دارد و سلولهای مرده را کاملا از بین خواهد برد تا هم از ایجاد جوش جلوگیری شود و هم پوستی نرم و لطیف را تجربه نمایید. ماسک رویایی جانا، دارای خاصیت آنتی اکسیدان هم می باشد و چربی پوست را کنترل می کند و باعث افزایش خاصیت کشسانی آن می گردد. تمام خانم ها و آقایان در هر سن و با هر نوع پوستی که باشند، می توانند این ترکیب ارزشمند و قیمتی را امتحان نمایند و زیبایی را برای صورت خود به ارمغان بیاورند.

برند استوری جانا

جانا برندی ایرانی و محصول شرکتی به نام " دینا آفرین بهداشت" می باشد که در تولید انواع ماسک های تخصصی پوست و اسکراب های لایه بردار، بسیار حرفه ای و موفق عمل نموده است. انواع ماسک سیاه، ماسک طلا، کاکائو، آلوئه ورا و غیره از نمونه محصولات زیبایی و مراقبتی پوست صورت می باشند. به علاوه جانا در زمینه تولید انواع گاز رومیزی و صفحه ای هم فعالیت دارد و نمونه های متنوع زیادی را تا کنون تولید نموده است.

نحوه استفاده از ماسک صورت طلا جانا 100 میل

به صورت روزانه می توانید از یک لایه نازک ماسک روی پوست صورت استفاده نمایید و پس از خشک شدن کامل آن، همانند لایه ای خارجی آن را بردارید و سپس پوستتان را با آب ولرم بشویید. بهترین زمان استفاده از ماسک ها صبح ها بعد از بیدار شدن و یا شب ها قبل از خواب می باشد.

خرید اینترنتی ماسک صورت طلا جانا 100 میل

اگر وقت کافی برای پرسه زدن و گشتن در فروشگاه ها به دنبال خرید محصول آرایشی مورد نظر خود را ندارید، خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو را به شما پیشنهاد می دهیم. مو تن رو تمام محصولات ایرانی و خارجی با کیفیت را با قیمتهایی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. ضمن اینکه شما می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر، تمام ویژگیها و مشخصات فنی و حتی نحوه استفاده از آن را کاملا مطالعه کرده و در صورت بروز هر گونه سؤال، از کارشناسان و مشاوران ما، مشاوره آنلاین بگیرید. در مو تن رو به تمام محصولات اورجینال به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران