ژل اسکراب صورت انار جانا مناسب انواع پوست 100 میل
ژل اسکراب صورت انار جانا مناسب انواع پوست 100 میل

ژل اسکراب صورت انار جانا مناسب انواع پوست 100 میل

Jana Pomegrante Scrub Gel For All Skin Types 100ml

جانا

|

جانا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل

انار، غنی از آنتی اکسیدان ها است که اثر رادیکال های آزاد را در بدن ما خنثی می‌کند. ترکیبات گیاهی ضد پیری در این میوه نیز با تحریک سلول های کراتینوسیت پوست که کمک به بازسازی سلولی پوست می‌کند، باعث تضعیف چین و چروک در ناحیه صورت می شود. نکات گفته شده زمانی حاصل می‌شوند که از یک کالای اصل  ایرانی بهره ببریم و چه بهتر که این کالای اصل متناسب با قدرت خرید قشر اکثریت، و با حفظ کیفیت بالا تولید شده باشد،  به همین منظور،خرید ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل، یکی از کالا های با کیفیت است که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو  عرضه شده است و قیمت ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل ، بسیار مناسب بوده است.

ویژگی‌های ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل

برای خرید ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل، باید اطلاعاتی راجع به آن بدانیم و سپس اقدام به خرید نماییم. ژل اسکراب جانا انار، غنی از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان‌ها بوده که به کاهش نشانه‌های پیری کمک می‌کند. این آنتی اکسیدان‌ها همچنین با التهاب پوست مبارزه کرده و در درمان‌های آکنه و کم‌رنگ شدن لکه‌های تیره در دراز مدت به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. این آنتی اکسیدان‌ها همچنین به طور طبیعی پوست را روشن می‌کنند. از مهمترین ویژگی های اسکراب جانا انار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از سرطان پوست
  • خواص ضدالتهابی
  • درمان آکنه و کم رنگ کردن لک‌های صورت
  • روشن کننده پوست
  • حاوی ویتامین سی

خرید اینترنتی ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل

زمان، انرژی و هزینه سه عاملی هستند، که در خرید کردن باید صرف کنید. البته این عوامل مربوط به خریدهای بیرون از منزل و در بازارها و پاساژها است. در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی شما علاوه بر کمتر مصرف کردن انرژی و زمان، به دلیل جشنواره‌ها و تخفیفات ویژه فروشگاه‌های اینترنتی هم میتوانید هزینه های کمتری  برای خرید کالای خود بپردازید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو نیز یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی است که اطلاعات و مشخصات بسیاری از محصولات داخلی و خارجی را در مشخصات فنی گردآوری کرده است. امکانی که می‌توان به مقایسه چند محصول مشابه با یکدیگر اقدام کرد. با خرید اینترنتی ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل ، خاطره‌ای خوش را تجربه کنید در هنگام انتخاب ملزومات آرایشی بهداشتی خود، از اورجینال بودن کالاهای ارائه شده می‌توانید مطمئن باشید.

معرفی جانا-Jana


جانا برند باکفیت ایرانی است که توسط شرکت دینا آفرین بهداشت، تولید و روانه بازار می‌شود. در سال‌های اخیر شاهد حضور برندهای زیادی مانند جانا در عرصه تولیدات آرایشی بوده‌ایم که برخی از این محصولات با همکاری لابراتوآرهای خارج از کشور تولید می‌شده اند.

نحوه استفاده از ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل

بعد از خرید ژل اسکراب صورت جانا انار مناسب انواع پوست 100 میل ، نوبت به استفاده از آن رسیده است که باید بدانیم چطور می توان از آن استفاده نمود. بهتر است ژل اسکراب جانا را بعد از شستشوی پوست با آب ولرم و خشک کردن آن با یک دستمال تمیز، به آرامی روی سطح پوست پخش کنید. به هنگام استفاده از ژل اسکراب، از تماس آن با چشم و پوست لب پرهیز کنید و در صورت تماس با این دو ناحیه، ناحیه مورد نظر با آب ولرم شستشو بدهید. اسکراب فقط باید دو یا سه بار در هفته استفاده شود و مالش دادن به یک حرکت دایره‌ای موثرتر است زیرا کمک می‌کند تا موهای زائد را آزاد کرده و سایشی کمتر نسبت به حرکت عقب و جلو داشته باشد. سپس اجازه دهید  به مدت 30 دقیقه روی پوست به خوبی بنشیند و سپس با آب سرد شستشو دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران