ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته مدل Eau De Juliette حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته مدل Eau De Juliette حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته مدل Eau De Juliette حجم 100 میل
ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته مدل Eau De Juliette حجم 100 میل

ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته مدل Eau De Juliette حجم 100 میل

Alfa Monte Eau De Juliette Eau De Parfume For Women 100 ml

آلفا مونته

|

آلفا مونته

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اینترنتی عطر آلفا مونته زنانه

عطر آلفا مونته "Alfa monte" مدل Eau De Juliette محصولی خلاقانه از برند آلفا مونته می باشد. رنج قیمت عطر آلفا مونته متفاوت است و با توجه به محبوبیت آن، امکان خرید عطر آلفا مونته از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. شما می توانید بهترین قیمت عطر Alfa monte را در فروشگاه اینترنتی مو تن رو بیابید. قیمت این عطر به نسبت کیفیت و ماندگاری آن مناسب می باشد و برای استفاده روزانه می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

رایحه و میزان ماندگاری عطر آلفا مونته زنانه مدل ژولیت Juliette

یکی از محبوب ترین رایحه ها از عطر آلفا مونته زنانه، مربوط به مدل ژولیت "Eau De Juliette" می باشد. در واقع ادو پرفیوم زنانه آلفا مونته به دلیل داشتن رایحه گل، برای فصل بهار و تابستان به شدت توصیه می شود. به محض اسپری کردن این عطر در هوا یا روی نبض، متوجه بوی خنک و شیرین این عطر خواهید شد. ماندگاری عطر آلفا مونته Alfa monte مدل ژولیت متوسط بوده و بوی خوب آن باعث طراوت و شادابی می گردد. عطر زنانه Alfa monte دارای نت های میانی و پایانی بسیار دلنشین می باشد.

در ابتدای اسپری ادوپرفیوم زنانه آلفا مونته مدل جولیت بر روی پوست، رایحه دلنشین مرکبات، گل صدتومانی و پرتقال ماندارین، به مشام شما خواهد رسید. با اندکی گذر زمان این رایحه کم کم جای خود را به رایحه گیاه اسمانتوس و گل رز می دهد پس از گذشت یک مدت زمان طولانی نت های پایانی با رایحه ماندگار نعناع هندی، فلفل صورتی و چوب صندل، جای نت های میانی را گرفته و بوی بی نظیری را برای شما به همراه خواهند داشت. رایحه خنک، تلخ و تند این عطر همیشه از شما تصویر یک زن خاص و با اعتماد به نفس را در ذهن اطرافیانتان ثبت خواهد کرد. به یاد داشته باشید که عطرهایی با رایحه خنک مخصوص فصل های گرم سال هستند.

اورجینال بودن عطر آلفا مونته زنانه ژولیت

با خرید عطر آلفا مونته زنانه ژولیت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، علاوه بر تضمین اصل بودن کالا، می توانید از کیفیت آن نیز اطمینان حاصل کنید. این عطر دارای شیشه خوش دست و زیبا است که روی آن علامت برند Alfa monte به صورت برجسته مشخص شده است. عطر آلفا مونته زنانه حجمی معادل 100 میلی لیتر دارد و مایع درون شیشه کم رنگ است که از بیرون شیشه به خوبی دیده می شود. تمامی عطرها در فروشگاه اینترنتی مو تن رو اورجینال بوده و داری تاییدیه از وزارت بهداشت می باشد.

معرفی برند آلفا مونته Alfa monte

شرکت آلفا مونته در سال 1976 در ایتالیا تاسیس شد. آلفا مونته تنها شرکت سلطنتی خصوصی است که از پدر به پسر انتقال یافت و از آن به بعد، آلفا مونته در سال 1988 در پاریس به نام Alessandro Carrone ALFAMONTE مشغول به کار شد. گروه آلفا مونته خود را مقید ساخت که از بهترین مواد و ترکیبات در عطر های خود استفاده کند. در طراحی، هدف آن دستیابی به کیفیت نهایی و قابل اطمینان بود که همه بخشی از فلسفه کمال گرایی Alfa monte بود.

Alfamonte، همیشه از مواد لوکس و نادر برای عطرهایش استفاده کرده است. از وانیل فرانسوی یا یلانگ-یلانگ ylang-ylang گرفته تا مزرعه ی گیاهان خود در جزایر کومورو.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران