صابون لوکس مدل Soft Touch وزن 125 گرم بسته شش عددی
صابون لوکس مدل Soft Touch وزن 125 گرم بسته شش عددی

صابون لوکس مدل Soft Touch وزن 125 گرم بسته شش عددی

Lux Soft Touch Soap 125 Gr 6Pcs

لوکس

|

لوکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید صابون لوکس مدل Soft touch وزن 125 گرم

اگر برای پاکیزگی و تمیزی پوست خود، به دنبال صابون جامد با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشید، ما به شما عزیزان، لوکس را پیشنهاد می دهیم. صابونی خوش رایحه و خوش عطر، با پاک کنندگی بالا، که زیبایی و تمیزی پوست شما را دو چندان خواهد کرد و با قیمت مناسبش، همیشه قابل خریداری می باشد. این نمونه اورجینال هم در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود و آماده خریداری شما مصرف کنندگان عزیز می باشد.

ویژگیهای صابون لوکس مدل Soft touch وزن 125 گرم

پاک کنندگی کامل پوست، ایجاد لطافت و شادابی به همراه نرم کنندگی، ایجاد کف زیاد، رایحه خوش گل های صورتی و قیمت بسیار اقتصادی به منظور استفاده روزمره، همگی از مهمترین ویژگیهای این صابون اشرافی صورتی رنگ می باشند.

معرفی صابون لوکس مدل Soft touch وزن 125 گرم

لوکس انگلیسی الاصل، به وزن 125 گرم و به رنگ صورتی بسیار زیبا و ملیحی می باشد که به دلیل وجود عصاره گل رز فرانسوی به این رنگ در آمده است. پس از استفاده از این صابون، به دلیل وجود ترکیبی از روغن گل های مختلف مثل: گل یاس، گل نیلوفر آبی، برگ نعنا وحشی، روغن علف لیمو و در آخر هم روغن بادام شیرین، پوست شما را نرم و ابریشمی کرده و رایحه خوش عطر رز فرانسوی را بر پوست شما می نشاند. این صابون کف زیادی تولید می کند و به راحتی پوست را از آلودگی ها پاک خواهد کرد و چربی و رطوبت مفید آن را حفظ خواهد کرد. تمام افرادی که دارای پوست معمولی هستند، می توانند این صابون را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کرده و به صورت روزانه استفاده نمایند.

برند استوری لوکس

صابون لوکس یکی دیگر از تولیدات کمپانی انگلیسی برادران لِوِر، به نام یونیلیور می باشد که در سال 1899 با نام انعکاس نور خورشید یا همان sunlight flakes وارد بازار شد و در سال 1900 نام آن به Lux  که از کلمه لاتین Light به معنی نور خورشید گرفته شده و اشاره به Luxury یا تجلل وشکوه دارد، تغییر یافت.  در سال 1924 برند لوکس با تولید اولین صابون آرایشی جامد وارد بازار آمریکا شد و بعد از آن، انواع شامپوهای بدن، شامپوها و نرم کننده های مو تولید گشت و مورد استقبال هنر پیشه های معروف هالیوودی مثل الیزابت تیلور و مرلین مونرو قرار گرفت. در سال 1928 هم به ممالک متحده بریتانیا وارد گشت. صابون های این برند، همگی از عطر و رایحه خوش زنانه پر شده اند و زیبایی و طراوت را همراه با تشریفات و تجلیل فراوان، روی تن و بدن شما می نشانند. صابون های مایع لوکس پس از مدتی تولید شدند و همانند صابون های جامد، هم وارد بازارهای آمریکایی و کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس شد و جای خیلی از صابون های دیگر را گرفت. برزیل، هند، تایلند، آفریقای جنوبی و کشورهای عربی از کشورهایی هستند که بیشترین استفاده از این صابون را دارند. شعار این برند، معرفی حس زنانگی و زیبایی می باشد.

نحوه استفاده از صابون لوکس مدل Soft touch وزن 125 گرم

شما می توانید به صورت روزانه، صابون لوکس را برای شست و شوی دست و بدن به کار ببرید. به این صورت که ابتدا، دست و یا بدن خود را کاملا با آب ولرم خیس کنید و سپس در دستان خود از صابون کف بسازید و دست ها و بدن خود را با آن بشویید تا از آلودگی ها و چربی ها کاملا پاک شوید.

خرید اینترنتی صابون لوکس مدل Soft touch وزن 125 گرم

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که همه آنچه را که شما لازم دارید، یکجا گرد آورده تا دست خالی از اینجا بیرون نروید و همه محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اورجینال را با مناسبترین هزینه ها خریداری نمایید، فروشگاه اینترنتی مو تن رو دقیقا همان جاییست که شما انتظار دارید. جایی که هم در صرف زمان شما برای خرید صرفه جویی خواهد شد و هم در تمام طول هفته، کارشناسان و مشاوران با تجربه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا ابتدا نیاز شما شناسایی شود و بعد خریدی آگاهانه و با اطلاعات کامل ر ا انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران