پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس
پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس
پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس
پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس
پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس
پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس

پک 2 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس

Junctiox Hair Protection Kit 2Pcs

جانیتیوکس

|

جانیتیوکس

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

اگر موهایتان در اثر دکلره­های پی در پی یا کراتینه و فر کردن با مواد شیمیایی آسیب دیده باشد چه می­کنید؟ احتمالا وضعیت ظاهری آن را برای مدتی به حال خود رها می­کنید و به سراغ درمان­های خانگی یا استفاده از انواع شامپو­ها و سرم­های آبرسان حاوی کراتین می­روید. اما حتما خوب می­دانید که این راه­ها هیچ وقت موهای شما را به حالت اول برنمی­گرداند. پس چه باید کرد؟ کوتاه کردن موها؟ برای تنوع فکر بدی نیست! اما بیشتر خانمها از کوتاه کردن موهایشان وحشت دارند؛ به علاوه اینکه کوتاه کردن موها تاثیری روی آسیب­های وارده به ریشه موهای شما نخواهد داشت.

پیشینهاد مو تن رو به شما پلکس جانتیوکس است که توسط یک شرکت معتبر سوییسی به نام Reel تولید شده است و در زمینه مراقب و زیبایی مو انقلاب بزرگی کرده است. پلکس جانتویکس علاوه بر مراقبت از مو کلیه آسیب­های وارد شده به مو در اثر مواد شیمیایی، عوامل مکانیکی و یا حرارت شدید اتو و... را رفع می­کند و موها را به صورت ریشه ای درمان می­کند.

بخش­های تشکیل دهنده پلکس جانتیوکس:

این پلکس از دو بخش Creator (ساختار ساز)، Unifier (سپر محافظ) تشکیل شده است که برای مطالعه جزئیات عملکرد آنها به مجله اینترنتی مو تن رو- مقاله معرفی پلکس جانتیوکس مراجعه کنید.

 لازم به ذکر است وجود هر سه این محصولات در روند درمان مو نقش مهمی دارند و حذف هر کدام از آنها روند درمان با اشکال رو به رو خواهد کرد.

نحوه استفاده

پلکس جانتیوکس را می­توان به تنهایی و یا به صورت ترکیب با مواد آرایشی استفاده کرد

نحوه استفاده به تنهایی:

مقدار 10 میل Creator و 15 میل Unifier را با هم ترکیب کرده و موها را از ریشه تا انتها به آن آغشته کنید. یعد از گذشت 15 دقیقه موها را حرارت دهید و سپس بشویید

نحوه استفاده با رنگ :

رنگ مو را طبق روال همیشه با اکسیدان مخلوط کنید. برای رنگهایی که به نسبت 1:1 و 1:1.5 با اکسیدان مخلوط می­شوند به ازای هر 10 میل رنگ 1 میل Creator و به ازای رنگ­هایی که به نسبت 1:3 با اکسیدان مخلوط می­شوند 1.5 میل Creator به مخلوط اضافه کنید. پس مدت زمان لازم موها را با شامپو شسته و آبکشی کنید.

نحوه استفاده با دکلره :

به ازای هر 10 گرم پودر دکلره 2 میل کریتر به مخلوط اضافه کنید. پس اتمام عملیات دکلره موها را با شامپو شسته و آبکشی کنید.

نحوه استفاده در عملیات رنگساژ:

به ازای هر 10 میل رنگ 1 میل Creator اضافه شود. پس  از رنگساژ کردن موها با شامپو شسته شود و خوب آبکشی شود.

نحوه استفاده همراه با صاف کننده شیمیایی:

به ازای هر 10 میل مواد صاف کننده 2 میل Creator اضافه شود، پس از گذشت مدت زمان لازم مو شسته و خشک شود، در نهایت از مواد خنثی کننده استفاده  شود و سپس شسته  و خشک شود.

نحوه استفاده همراه با کراتینه:

پس از شست و شوی موها با شمپوی مخصوص کراتینه به ازای هر 10 میل مواد کراتینه 1 میل Creator اضافه شود. موها به صورت معمول کراتینه شود و بعد با نرم کننده مخصوص کراتینه شسته شود.

نحوه استفاده با مواد فر:

پس از استفاده از مواد فر و خنثی کننده موها به خوبی شسته شود. برای موها ی متوسط از 25 تا 30 میل Creator استفاده شود و 10 دقیقه روی مو بماند. این مرحله نیاز به شست وشوی کامل ندارد.

نحوه استفاده از Unifierدر تمام روش­های استفاده به صورت زیر است:

بسته حجم و بلندی موها از Unifier استفاده کنید و پس از 5 دقیقه موها را شسته و خشک کنید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران